Gå til innhold

Argh! Influensa

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest 43131,

Har nå bukket under med influensa for 4 gang på ca 5 mnd. Er hes, brystet er fullt av slim og jeg er tett i nesa. At det er godt over 20 varmegrader ute gjør det ikke lettere å trekke pusten. Har brukt/bruker det jeg har greid å få lagt hendene på av nesedråper og hostesaft/pastiller etc.

Noen som har noen råd om hva jeg kan gjøre for å bli fortere frisk? Tar i mot alt fra kjerringråd til mer lugubre metoder....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du hatt dette 4 ganger på 5 mnd ville jeg tatt en tur til legen. Ellers ville jeg spist masse hvitløk, C-vitaminer og solhatt. Det hjelper meg i allefall, men det er kun hvis det er en forkjølelse. For emg høres det ut som om det er noe helt annet, kanskje bronkitt, og da må du ha antibiotika. Det er i allefall ikke influensa, den kommer kun én gang i året, og den tiden er forbi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest meya84

Høres ikke ut som influensa nei.. Evt bronkitt eller lungebetennelse høres mer sannsynlig ut etter min mening..

Tror ikke man kan få tilbake influensa på den måten. Har man hatt det er man jo immun mot akkurat det bestemte influensaviruset man hadde.

Et legebesøk hadde nok vært smart :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...