Gå til innhold

Advarer mot å hylle Kina: - De er ingen engler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bård Thorheim har bakgrunn fra UD og har forsket på internasjonal politikk ved Norges utenrikspolitiske institutt (NUPI). Han mener det er ingen grunn til å verken stole på Kina eller hylle deres respons. Det kinesiske regimet har undertrykket journalister og forskere som varslet i en tidlig fase, og det er en pågående informasjonskrig med USA. Det er all grunn til å være kritisk til statlige eller statskontrollerte mediers rapportering fra situasjonen i Kina, mener han.  (Nettavisen)

Så hvem kan vi stole på? Har Kina fått viruset under kontroll, eller har de latt det løpe løpsk og sluttet å registrere nye smittede? Vi må kanskje ta info fra Kina med en klype salt inntil videre.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har det noen sinne vært noen som har hyllet eller stolt på Kina?... Det har alltid vært et møkkaland nesten på lik linje som Nord-Korea. Sier noen noe som kan «skade» omdømmet til Kina ja da putter vi de i fengsel eller torturerer familien deres. Det er et forferdelig land med undertrykkelse og grusomme lover og regler.

Anonymkode: 737c1...a9b

• Liker 3
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg stusser også på dette, hvem pokker det som hyller eller stoler på dette møkkalandet !?

AnonymBruker
Skrevet

Trodde aldri jeg skulle si det, men jeg hadde følt meg tryggere i Kina enn Norge nå! Representanter fra WHO som har vært i Kina på befaring mener det er riktig at covid-19 er slått tilbake der og at andre land bør lære av Kina.

Veldig interessant hvis man orker å se hele. En fra WHO forteller om deres inntrykk fra Kina: 

Anonymkode: 40232...b01

AnonymBruker
Skrevet

Kommer aldri noensinne til å stole på kinesere. 

Anonymkode: f8d25...5f2

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, Luna Llena skrev:

Jeg stusser også på dette, hvem pokker det som hyller eller stoler på dette møkkalandet !?

Svært mange av dommedagsprofetene på KG hyller Kina, i hvert fall. Vet ikke hvem det sier mest om, men.

Anonymkode: e1067...9ff

• Liker 1
  • Opprett ny...