NordicViking Skrevet 20. mars 2020 #1 Skrevet 20. mars 2020 Bård Thorheim har bakgrunn fra UD og har forsket på internasjonal politikk ved Norges utenrikspolitiske institutt (NUPI). Han mener det er ingen grunn til å verken stole på Kina eller hylle deres respons. Det kinesiske regimet har undertrykket journalister og forskere som varslet i en tidlig fase, og det er en pågående informasjonskrig med USA. Det er all grunn til å være kritisk til statlige eller statskontrollerte mediers rapportering fra situasjonen i Kina, mener han. (Nettavisen) Så hvem kan vi stole på? Har Kina fått viruset under kontroll, eller har de latt det løpe løpsk og sluttet å registrere nye smittede? Vi må kanskje ta info fra Kina med en klype salt inntil videre. 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #2 Skrevet 20. mars 2020 Har det noen sinne vært noen som har hyllet eller stolt på Kina?... Det har alltid vært et møkkaland nesten på lik linje som Nord-Korea. Sier noen noe som kan «skade» omdømmet til Kina ja da putter vi de i fengsel eller torturerer familien deres. Det er et forferdelig land med undertrykkelse og grusomme lover og regler. Anonymkode: 737c1...a9b 3
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 20. mars 2020 #3 Skrevet 20. mars 2020 Jeg stusser også på dette, hvem pokker det som hyller eller stoler på dette møkkalandet !?
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #4 Skrevet 20. mars 2020 Trodde aldri jeg skulle si det, men jeg hadde følt meg tryggere i Kina enn Norge nå! Representanter fra WHO som har vært i Kina på befaring mener det er riktig at covid-19 er slått tilbake der og at andre land bør lære av Kina. Veldig interessant hvis man orker å se hele. En fra WHO forteller om deres inntrykk fra Kina: Anonymkode: 40232...b01
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #5 Skrevet 20. mars 2020 Kommer aldri noensinne til å stole på kinesere. Anonymkode: f8d25...5f2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #6 Skrevet 20. mars 2020 17 minutter siden, Luna Llena skrev: Jeg stusser også på dette, hvem pokker det som hyller eller stoler på dette møkkalandet !? Svært mange av dommedagsprofetene på KG hyller Kina, i hvert fall. Vet ikke hvem det sier mest om, men. Anonymkode: e1067...9ff 1
Anbefalte innlegg