AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #1 Skrevet 20. mars 2020 Ingen vet helt sikkert hvor lenge alt dette vil vare, den store skaden vet ingen hvordan vil bli. Mange står uten jobb, hvilke yrkesgrupper er å oppdrive midt i og etter dette? Jeg jobber i barnehage nå, men færre har vel barn i barnehage om de ikke har jobb å gå til? Anonymkode: c1c8a...3b9 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #2 Skrevet 20. mars 2020 Jeg jobber på dyreklinikk, vi har åpent som vanlig. Altså vi følger retningslinjer for renhold og det er bare flaks hvis jeg ikke blir løsemiddelskadd av all spriten... Dytter folk inn på konsultasjonsrom så de ikke henger i resepsjonen, og tillater kun en person pr dyr osv. Men dyr trenger både hjelp og mat selv om det er unntakstilstand... Jobber dobbelt så mye som jeg pleier fordi andre må være hjemme med barnehagebarn, men det går bra. Utenom jobb er jeg selvfølgelig bare hjemme. Håper vi holder oss friske på jobb Anonymkode: fcc5c...2c4 4
hobbykokken Skrevet 20. mars 2020 #3 Skrevet 20. mars 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen vet helt sikkert hvor lenge alt dette vil vare, den store skaden vet ingen hvordan vil bli. Mange står uten jobb, hvilke yrkesgrupper er å oppdrive midt i og etter dette? Jeg jobber i barnehage nå, men færre har vel barn i barnehage om de ikke har jobb å gå til? Anonymkode: c1c8a...3b9 Jeg jobber også i barnehage. Men jeg vil tro at folk beholder bhgplassen for ungene sine, slik at de har mulighet til å hoppe på alt av jobber. 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #4 Skrevet 20. mars 2020 3 timer siden, hobbykokken skrev: Jeg jobber også i barnehage. Men jeg vil tro at folk beholder bhgplassen for ungene sine, slik at de har mulighet til å hoppe på alt av jobber. Med tanke på prisen det koster å ha barnehage og de som ser at de nærmest må omskoleres for å få jobb. De beholder kanskje ikke en barnehageplass? Eller kan man faktisk se på barnehage og skole som trygge arbeidsplasser også etter dette? Anonymkode: c1c8a...3b9 1
334 Skrevet 20. mars 2020 #5 Skrevet 20. mars 2020 Begravelsesbyrå? Vaskedame? Sykepleier? Lastebilsjåfør?
hobbykokken Skrevet 20. mars 2020 #7 Skrevet 20. mars 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Med tanke på prisen det koster å ha barnehage og de som ser at de nærmest må omskoleres for å få jobb. De beholder kanskje ikke en barnehageplass? Eller kan man faktisk se på barnehage og skole som trygge arbeidsplasser også etter dette? Anonymkode: c1c8a...3b9 Om man må omskolere seg medfører jo det mest sannsynlig skole og tilhørende skolearbeid. Vil tro bhg er viktig da 😉 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #8 Skrevet 20. mars 2020 Hva tror dere om sivilingeniør i byggfag etter det her? Anonymkode: e66cd...83f
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #9 Skrevet 20. mars 2020 Skilsmisseadvokatene går gode tider i møte. Anonymkode: cc2c8...417 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #10 Skrevet 20. mars 2020 Jeg vil tro at alle yrkesgrupper vi har nå, blir like viktig i fremtiden. Livet vil normaliseres. Anonymkode: 9cc16...0c2 1
Pipaluk Skrevet 20. mars 2020 #11 Skrevet 20. mars 2020 Håndtverkere. Bønder. Får håpe på at det ikke blir en knallsommer
Anbefalte innlegg