Gå til innhold

p-piller, utsette mens

Fremhevede innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Hei.

Jeg skal ha mensen om en uke, gaar IKKE paa p-piller, om jeg begynner paa ett brett naa, vil mensen min da folge brettet? Eller er det for sent? (Har gaat paa p piller for, men hatt pause en god stund), kommer den paa tirsdag uansett liksom? (skal paa fjelltur en uke saa passer innmari daarliig se)

Haaper paa svar...

xx

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dra til legen å få noen tabletter du kan utsette mensen med . Husker ikke hva de heter De skriver det ut til reiser og sånn bla.

Mensen vil nok komme om du begynner på brett for syklusen er ferdig på en måte og så kommer blødning før en ny en. Så en kjapp tur for resept er bra

Gjest snork
Skrevet

Da må du være kjapp, for de pillene skal man begynne å ta noen dager før! Husker ikke hvor mange dager..

Tror det er individuelt (og kommer an på hvordan du reagerer på ppillemerket du bruker) om du klarer å utsette mensen ved å bruke ppiller nå. Det er mulig du begynner å blø men ikke blør så mye.

Gjest Gjesta
Skrevet

Takk for svar.

Sanne utsettelses piller faar jeg ikke tak i (bor i USA), og hvis det er stor sjanse for at jeg blor uansett, saa lar jeg det heller staa til.Har vart ute en vinternatt for :wink:

xx

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...