AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #1 Skrevet 20. mars 2020 Vil lage en spilleliste til helgen. Blir date på meg og samboer siden vi ikke bør bevege oss ut. Tenker middag, spill og selvsagt sex. Selv synes jeg litt jazz-aktig musikk kan være sexy i tillegg til litt lignende musikk som er brukt i fifty shades. Han er glad i The Doors, Pink Floyd, David Bowie og litt alternativ Rock. Men tenker sangene gjerne kan være bittelitt "guff" i, altså ikke klassisk musikk som blir spilt på restaurant. Har dere forslag til spesifikke sanger, spillelister, artister? Anonymkode: c60be...66c
Lord Friendzone Skrevet 20. mars 2020 #2 Skrevet 20. mars 2020 Da vil jeg foreslå et album som ble kåret til «beste pulemusikk» av et norsk musikkblad en gang i tiden. Rytme og bass med mye driv, dampende kvinnevokal, ganske eksperimentell, men behagelig å lytte til. «This is how it feels» av The Golden Palominos. Ligger på Tidal og Spotify. 2
Gjest Alterego666 Skrevet 20. mars 2020 #3 Skrevet 20. mars 2020 Chet Baker Sings: https://open.spotify.com/album/5JJ779nrbHx0KB2lBrMMa4?si=AQSfWw2nRn-MMpHsAiszug
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #4 Skrevet 20. mars 2020 Verdens mest sexy låt Anonymkode: 5d758...1e2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #7 Skrevet 24. mars 2020 Supernova. Blir utrolig kåt hver gang jeg hører stemmen til Julie Bergan. Skjønte med en gang jeg hørte den stemmen at hun bare måtte være utrolig pen. Fikk rett. Anonymkode: 42c3e...fb0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå