AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #1 Skrevet 20. mars 2020 Har etter mange år psykiske problemer krøpet til korset og oppsøkte hjelp. Jeg trodde jeg var en av disse som Selvdiagnotiserte meg og at jeg fant på problemer, men nei. Det var mer som tydet på at jeg har alvorlige problemer. Jeg har kommet meg mye. Og nå som samfunnet er tomt, slapper jeg av mye mer. Jeg tar faktisk kontakt med folk lettere nå. Jeg vet ikke hvorfor. Men jeg har starter med en medisin også som er sentralstimulerende og er litt mer kreativ. Men i kveld fikk jeg en liten nedtur. Det er ting som foregår på SoMe. Det er jo bare der jeg har kontakt med folk nå. Dette innebar å tiltrekke seg mer oppmersksomhet og gi av seg selv. Kanskje få opp igjen kontakt med folk du har hatt kontakt med før også. Jeg turte ikke. Jeg er så redd for avvisning eller at de bare skal synes jeg er teit jeg er visst ikke kvitt det likevel. Anonymkode: 2544b...cbc
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #2 Skrevet 20. mars 2020 Slikt tar tid, ingen blir friske over natten. Anonymkode: e5545...208
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #3 Skrevet 20. mars 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Slikt tar tid, ingen blir friske over natten. Anonymkode: e5545...208 Men jeg er 28. Kjedelig å bruke hele livet på å ha det slik Anonymkode: 2544b...cbc
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #4 Skrevet 21. mars 2020 Har selv slettet med det sosial men synest genrelt det vart enklere rundt og etter 27-28 år. Trur det gjelder mange med personlighets forstyrrelser i hvertfall. Anonymkode: c3d53...5b9
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #5 Skrevet 21. mars 2020 Jeg fikk det mye bedre i 30-årene enn jeg hadde det i 20-årene. Vet ikke om det er noen trøst for deg, men håper det... Anonymkode: 2fe77...54b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå