lady90 Skrevet 19. mars 2020 #1 Del Skrevet 19. mars 2020 (endret) Dame på 41, godt trent, er så godt som aldri syk. Har lavt stoffskifte men det har vært velregulert i årevis så har ingen problemer knyttet til det. Tidligere røyker men sluttet for 10 år siden. Har kun festrøyket av og til siden. Har derimot vært litt kort/tungpustet i perioder. Tror muligens det skyldes stress eller at jeg ikke er flink nok til å puste med magen . Har vært hos legen og tatt pusteprøve tidligere men de har ikke funnet noe galt. Antar de tok en del blodprøver også uten å finne noe. Som regel blir det bra av seg selv etter en periode men akkurat nå er jeg litt sånn tung i pusten igjen. Ingen andre symptomer bortsett fra bittelitt snufsete innimellom men sånn har det vært til og fra i hele vinter. Føler meg helt frisk. Kan det være coronavirus? Og bør jeg være bekymret for at jeg muligens har en eller annen underliggende sykdom som involverer luftveiene? Burde de ikke ha oppdaget det da jeg var hos legen med dette isåfall? Tror ikke stoffskiftet mitt har noe å si men liker ikke at jeg er litt tungpustet i disse dager. Endret 19. mars 2020 av lady90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg