Gå til innhold

Er jeg gærn?

Er Sumo gærn?  

1. 1. Er Sumo gærn?

• Ja
      6
    • Nei
      5
    • Vet ikke
      6

Anbefalte innlegg

Gjest SumoBryter
Skrevet

Nå ble jeg usikker... :o :-?

Kan jo hende mange syns jeg er gærn...

Ok,ok... selvopptatt og paranoid, men gærn?

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Er vi ikke alle det?

Gjest Violetta
Skrevet

Det er vel relativt. Gærn i forhold til hvem? Michael Jackson? Meg? Tror ikke du er like gærn som MJ. Eller det vil si, jeg kjenner deg jo ikke, så du kan godt ha operert deg og kjøpt hus for milliarder av kroner for alt hva jeg vet, men jeg tror ikke du har det.

Nei, jeg tror ikke du er gærn. :wink:

Skrevet

ja! jeg tror du er gæærn!!

jeg tenkte faktisk det med en gang jeg så denne tråden, at ja!! du er gæærn!!

tror ikke du er alene da... :ler:

Skrevet

For et tema! :ler: Hvordan kom du på å spørre om det?

Gjest Sukkerert
Skrevet

næsj. Du er temmelig a4 :erte:

Gjest en bruker
Skrevet

Helt ærlig, så synes jeg det er vanskelig å svare deg, for jeg aner aldri hvordan du reagerer på ting.. Du kan være hyggelig så lenge man ikke kritiserer meningene dine eller sier deg imot. Det virker som om du tar alt slikt personlig og tror vi er ute etter å såre deg...

Jeg ble ganske sjokkert da jeg leste tråden du hadde startet om "Enda en fryktelig nyhet herfra" under "Aktuelle saker"...Måten du reagerte mot Brunhilde er rett og slett barnslig.. At hun skal holde seg unna deg pga en artikkel??? Mente du virkelig det?? Og at hun skal holde seg unna deg fordi du holder deg unna henne?? :roll: Hvor gammel er du?

Enda mer arrogant er det at du skriver en egen tråd under personlige meldinger om at du ikke gidder å lese tråden Brunhilde har skrevet til deg fordi hun ikke synes det var passende og fortsette med det temaet under "Aktuelle saker". Jeg synes du bør lese det hun skrev. Det er forklart på en ålreit og konstrulktiv måte...Ikke ekkelt som du skrev at du trodde...kanskje du kan lære noe om deg selv der isteden for å starte en tråd som denne??

Så ja, jeg mener nok du er litt småsprø. Iallefall at du tar mange ting i værste mening og reagerer veldig rart på ting...

Skrevet

Synes det er litt dumt dersom det er faste brukere som logger ut for å si sin mening om en bruker.

Gjest en bruker
Skrevet

Ja, det synes jeg også :wink:

(Skal nok snart få registrert meg) 8

Gjest Tristessa
Skrevet

De aller færreste mennesker som tror de er gale, er gale. Så du er nok ikke gal.

Selv om det ikke er til å stikke under en stol at det kommer mange uventede reaksjoner fra ditt hold. :o

Skrevet

Nei, jeg tror ikke du er "gæern", men derimot tror jeg du er noe over gjennomsnittet paranoid.

Gjest Queenblue
Skrevet
Synes det er litt dumt dersom det er faste brukere som logger ut for å si sin mening om en bruker.

Det synes jeg også.

Jeg synes ikke du er gærn Sumo.

Skrevet
Enig. Er jo bare å unngå folk man ikke liker da.....her inne som ellers i verden.
Skrevet

Nei, jeg synes ikke det, men alt er relativt.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest SumoBryter
Skrevet

takk for alle svar da, gærn eller ikke, jeg er vel litt barnslig og hårsår, og litt dobbelt moral... men jeg syns det var et litt morsomt spørsmål også, jeg og min galgen humor, som er litt vanskelig å fatte noen ganger... :roll::ler:

Gjest Gjesta
Skrevet
takk for alle svar da' date=' gærn eller ikke, jeg er vel litt barnslig og hårsår, og litt dobbelt moral... men jeg syns det var et litt morsomt spørsmål også, jeg og min galgen humor, som er litt vanskelig å fatte noen ganger... :roll::ler:[/quote']

Er vi ikke alle det da en gang i blant?

Syns ikke du er gærn, har møtt værre :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...