Gå til innhold

Mens man venter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal man gjøre mens man venter på at noe skal skje? :roll:

når man har liten tålmodighet, hater å vente... :oops:

Men i visse tilfeller har man ikke andre valg enn å vente, og i noen tilfeller tør man ikke gjøre annet enn å vente... :lol:

Helt greit i de tilfellene som man kan gjøre noe med selv, men i de man ikke kan det i, da? :-?

Man blir gal, gal av å vente.... :x

Tenker på det som skal skje i ett sett, og man orker ikke vente lenger! Men vet at man må bare vente... :roll:

Hva gjør man da, da??

Skal man sitte og sture og se dum ut, eller hva skal man?

Hva skal man gjøre mens man venter?? :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:o Men tenk om man venter forgjeves, da? Da råtner man mens man sitter og venter... :-?

Finnes det ingenting annet å gjøre enn å sitte og vente mens man venter altså?? :roll:

Skrevet
:o Men tenk om man venter forgjeves, da? Da råtner man mens man sitter og venter... :-?

Finnes det ingenting annet å gjøre enn å sitte og vente mens man venter altså?? :roll:

Kanskje man venter på noe godt. og den som venter på noe godt venter aldri forgjeves. :)

Skrevet

Hva med å prøve og late som om du ikke venter - og gjøre noe annet mens du ikke venter :roll: Vaske huset eller no' sånt, kanskje... Hvor lenge skal du forresten vente eller eeehhh.... ikkevente? :o Håper ikke du venter forgjeves i hvertfall....

Skrevet

Hva er det du venter på da?!!

Den som venter finner ingen jenter.. f.eks.

Ok, den var dum.

Å vente må være det dummeste ordet man vet, den dagen man venter på sin siste pust..

Tenk om jeg hadde litt mer tid. Da hadde jeg ikke ventet så mye.

(Har sikkert mange tenkt)

Så hva er det du venter på??

Skrevet

Venter du ennå eller? Hihi, vet kanskje hva du venter på?

Jeg hater å vente, derfor gjør jeg det skjelden.. Burde prøve å la andre vente litt, så slipper man å gjøre det selv.. Hmm vi venter på noe alle sammen tenker jeg... arg ja det er kjedelig!! Ble mye venting her du..

-x

Skrevet

Hehe, x, du trodde du visste, men du tok nok feil.... :sjarmor: (Slapp å vente så mye lenger på det, sjø...)

Egentlig så venta jeg ikke på noe da jeg skrev innlegget, det var egentlig bare et hypotetisk spørsmål, skjønner dere...

Men NU derimot... Nå venter jeg på at jeg skal bli trøtt...hehe...Så da kan jeg jo sitte her mens jeg venter... :D

Skrevet

Ja det problemet har jeg og... Huff.. også all denne VENTINGA på ting da!

(Så greit du slapp å vente på det så lenge da hehe)

-x

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...