Zienna Skrevet 19. mars 2020 #1 Skrevet 19. mars 2020 .. er det så fornuftig at vi stadig må dra til butikken for å handle? Man skulle jo tro at smitterisikoen ble større da..? 1
Brunhilde Skrevet 19. mars 2020 #2 Skrevet 19. mars 2020 Det er jo forskjell på å ukeshandle og på å dra med seg alt som finnes av ris, pasta og dopapir 😉 Jeg er innom butikken 1-2 ganger pr uke, og foreløpig har jeg fått tak i akkurat det jeg har hatt bruk for. 6
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #3 Skrevet 19. mars 2020 Ukeshandling er normalt og kalles ikke hamstring. Anonymkode: e60bd...2ec 3
Gjest Geirfuglen Skrevet 19. mars 2020 #4 Skrevet 19. mars 2020 Har tatt storhandel på kolonial.no så jeg slipper å reise så ofte på butikken. Pleier å reise hver dag, men nå har jeg greid å holde meg til en gang på en uke.
Zienna Skrevet 19. mars 2020 Forfatter #5 Skrevet 19. mars 2020 2 minutter siden, Brunhilde skrev: Det er jo forskjell på å ukeshandle og på å dra med seg alt som finnes av ris, pasta og dopapir 😉 Jeg er innom butikken 1-2 ganger pr uke, og foreløpig har jeg fått tak i akkurat det jeg har hatt bruk for. Her er det mange tomme butikkhyller nå. I tillegg er det satt opp lapper med "kun 3 per kunde".
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 19. mars 2020 #6 Skrevet 19. mars 2020 Ukeshandel/storhandel er normalt og greit. Det er folk som kjøper 10 kg sukker, 50 bokser hermetikk osv. man mener når man snakker om hamstring.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #7 Skrevet 19. mars 2020 Om dere som hamstrer tror at dere vil leve lengre så tar dere feil. Om din nabo sulter mens du har mat så vil han slå inn døren og stjele maten. Sult gir desperasjon. Anonymkode: 2102d...10d
Zienna Skrevet 19. mars 2020 Forfatter #8 Skrevet 19. mars 2020 2 minutter siden, Geirfuglen skrev: Har tatt storhandel på kolonial.no så jeg slipper å reise så ofte på butikken. Pleier å reise hver dag, men nå har jeg greid å holde meg til en gang på en uke. Kolonial.no leverer ikke der jeg bor. Holdbart.no har tidligere levert over hele landet, men nå står det melding på siden deres om at nettbutikken er stengt fordi de ikke makter å etterkomme forespørselen.
Brunhilde Skrevet 20. mars 2020 #9 Skrevet 20. mars 2020 9 hours ago, Zienna said: Her er det mange tomme butikkhyller nå. I tillegg er det satt opp lapper med "kun 3 per kunde". Ja, og hva tror du grunnen til det er? Det er jo hamstrerne som ødelegger for alle andre. Det står max tre i de to butikkene jeg handler også, og jeg tenker at slik situasjonen er så må det være sånn. Jeg kan nok bestille varer, men jeg er frisk (foreløpig) og følger rådene om å holde avstad. I tillegg bruker jeg bare selvbetjeningskassa for å skjerne de butikkansatte. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå