AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #1 Skrevet 19. mars 2020 Jeg var nyutdannet i fjord, og har siden da jobbet i fast stilling som barnehagelærer med lederansvar. Problemet er at jeg trives ikke. Jeg syns selv jeg har kreative ideer rundt eksempel språkaktiviteter, men får ikke brukt dette da alt skal være innenfor det som pedagogisk leder bestemmer. Eksempel må vi ved hver språkgruppe fortelle eventyr med konkret, noe som gir god læring men blir veldig ensidig. I tillegg er alle jeg jobber med i 50 årene, og føler meg ikke som en del av gruppen. Pedagogisk leder har ett humør hvor jeg aldri vet hvor jeg har hun, noen ganger sier hun hei og noen ganger kan hun være indirekte frekk og nedlatende i tonen. Jeg har heller ikke fått noen som helst veiledning eller medarbeidersamtale dette året, noe som ble lovet ved oppstart. En annen nyutdannet som begynte for noen måneder siden får veiledning av sin pedagogisk leder men jeg får ingenting. Kan heller ikke huske å ha fått en eneste tilbakemelding på om arbeidet jeg gjør er bra eller dårlig. Hva kan jeg gjøre her? Anonymkode: e728a...f36
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #2 Skrevet 19. mars 2020 Be om en samtale med pedagogisk leder, ev også med styrer. Fortell hvordan du føler det, og opplever situasjonen. Anonymkode: e8ba3...413
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå