AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #1 Del Skrevet 19. mars 2020 Leser stadig om svigermødre som er vanskelige. Men hva med svigerfar? Er han like ille og følger svigermor? Eller er han motstykket til svigermor? Anonymkode: 819b2...c7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kruspersilletaco Skrevet 19. mars 2020 #2 Del Skrevet 19. mars 2020 Har kranglet mye mer med svigerfar enn svigermor 😂 Syns begge to er topp da men jeg og svigerfar er nok litt for like.. På den kranglete måten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #3 Del Skrevet 19. mars 2020 Mye, mye verre. Aldri møtt frekkere mennesker enn svigerfar og hans kjæreste. Svigermor er slettes ikke verst, jeg skulle bare ønske hun hadde vist litt mer interesse for å bli kjent med meg. Anonymkode: cb251...3c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juniper Skrevet 19. mars 2020 #4 Del Skrevet 19. mars 2020 Det finnes jo ekle og ubehagelige mennesker av begge kjønn. Noen ganger er de svigerforeldre. Norn gangdr svigerbarn. Enkelte liker jo svigerforeldrene bedre enn egne foreldre. Andre ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #5 Del Skrevet 20. mars 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Leser stadig om svigermødre som er vanskelige. Men hva med svigerfar? Er han like ille og følger svigermor? Eller er han motstykket til svigermor? Anonymkode: 819b2...c7c Svigermor har vi ikke kontakt med, det lille jeg har sett til henne har ikke vært koselig. Vi er gode venner med faren hans og er ofte hos han på besøk. Anonymkode: aeac0...aa1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #6 Del Skrevet 20. mars 2020 Tidligere svigerfedre har alltid vært mildere enn svigermødre. Anonymkode: aeac0...aa1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #7 Del Skrevet 20. mars 2020 De har hver sine kameler jeg må svelge. Men svelger helst svigermors kameler.. Anonymkode: b56ae...1b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #8 Del Skrevet 20. mars 2020 Min erfaring er at svigerfedre tar mindre hensyn til corona og skal ut og reise og gjøre ting ute blant andre folk i disse tider. Anonymkode: d24f6...cf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #9 Del Skrevet 20. mars 2020 Svigermor er kanskje enkel og bedrevitende, men svigerfar er ganske egoistisk. De har fin fasade, men er ganske skralt innvendig. Ett under at sønnen deres er blitt en så fin fyr. Det er ikke deres fortjeneste hvertfall. Det eneste positive med svigers er at de har en ganske fantastisk svigerdatter 😉 Anonymkode: 5efb5...fcd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #10 Del Skrevet 20. mars 2020 Hadde et supert forhold til begge, svigerfar var bare mere stille og litt morsommere. hehe Anonymkode: 05769...1d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #11 Del Skrevet 20. mars 2020 Min svigerfar er helt fantastisk!. Kommer myeee bedre overens med han🤭😅. Blir riktig nok mye jobbsnakk siden vi har samme yrke. Men om jeg stikker innom med barna å bare han er hjemme er ikke det no problem😆. Anonymkode: 9389f...8da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå