Gå til innhold

Koser meg på hytta nå.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Slapp av. Den ligger langt fra folk og jeg smitter ingen. Har god 4g-dekning her og har maten jeg trenger. Er permittert, så hva er vel bedre enn å kose seg på hytta?

Anonymkode: a5522...32a

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja vel, syns du det er morsomt å provosere ?

Anonymkode: e088e...ce7

• Liker 31
AnonymBruker
Skrevet

Så utrolig deilig 🥰 Vel unt

Anonymkode: 453b8...7f0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Poenget med innlegget er? Er vel de rundt deg som trenger å vite hvor du er, ikke vi. 

Anonymkode: d0c6d...f04

• Liker 14
Skrevet

Du kjeder deg tydeligvis allerede, og vil lage litt storm på Internett. 

• Liker 29
AnonymBruker
Skrevet

Nommin, så flink å provosere! :baby:

Gakk gakk gakk

Anonymkode: 4f525...6a6

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Poenget er ikke at du smitter noen, men at om det skulle skjedd noe med deg så opptar du plasser hos lokalt helsevesen.

Gleder meg til sivilforsvaret bærer deg ut og setter deg på første tog hjem.

Anonymkode: d1d31...044

• Liker 25
AnonymBruker
Skrevet

Det sa Jostedalsrypa også.....

Anonymkode: 5754e...1b7

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det sa Jostedalsrypa også.....

Anonymkode: 5754e...1b7

😂

Anonymkode: d0c6d...f04

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gled deg til du får problemer med helsen og må ringe for å be om hjelp. Da vil du nok få problemer og vi vil være de første som ler av deg når du kommer med nytt innlegg at du er anmeldt/bøtelagt.

Du må virkelig være et forbilde for dine barn (forhåpentligvis har du ingen)

Anonymkode: a7256...a7c

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Poenget er ikke at du smitter noen, men at om det skulle skjedd noe med deg så opptar du plasser hos lokalt helsevesen.

Jeg er ikke dum. Skulle jeg så mye som kjenne en snufsete nese så drar jeg hjem med en gang. Enn så lenge, har jeg ikke kjent noe. Hysteri. Man blir ikke dødssyk på bare noen timer. Så den 2 t kjøreturen hjem skal jeg fint greie.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke dum. Skulle jeg så mye som kjenne en snufsete nese så drar jeg hjem med en gang. Enn så lenge, har jeg ikke kjent noe. Hysteri. Man blir ikke dødssyk på bare noen timer. Så den 2 t kjøreturen hjem skal jeg fint greie.

Håper du har nok bensin da, for du skal i hvert fall ikke stoppe noen steder.

Anonymkode: d0625...277

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Håper du har nok bensin da, for du skal i hvert fall ikke stoppe noen steder.

Anonymkode: d0625...277

Har over halv tank. Ingen fare.

AnonymBruker
Skrevet

Dette er bare tull. En drittunge som har hjemmeskole..

Anonymkode: 137b8...558

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vet man fortsatt kan få illebefinnende (hjerteinfarkt, slag, blodpropp osv) selvom det er koronavirus ute og går? 

Anonymkode: 6efd2...7b3

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du om hytten til ts er utenfor kommunen hun bor i? Jeg er også på hytten, 8g har faktisk sagt ifra til min kommune som sa at det ikke er et problem ettersom hytten ligger innenfor min kommune. 

Anonymkode: 1bbdb...f1e

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge man er i egen kommune, kan man fint være på hytta. Problemet er ikke direkte at folk er på hytta, men at de er i en annen kommune enn deres egen, ofte en liten kommune med et helsevesen som ikke har sjans på å takle mange ekstra evt. syke enn sine egne beboere.

Men om man oppholder seg på hytta ute for sin egen kommune. Ja da håper jeg faktisk de får den saftige boten de snakker om. Vi begynner alle å gå lei dette her korona oppstyret. Men det går fortere over jo fortere vi får kontroll på situasjonen. 

Anonymkode: 93cdf...0a8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje ts burde oppdatere seg, mange kommuner tilater reiser til hytten. Hvert tilfelle må vurderes. Førsk på å provosere. 

Anonymkode: 368bc...66d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge man er i egen kommune, kan man fint være på hytta. Problemet er ikke direkte at folk er på hytta, men at de er i en annen kommune enn deres egen, ofte en liten kommune med et helsevesen som ikke har sjans på å takle mange ekstra evt. syke enn sine egne beboere.

Men om man oppholder seg på hytta ute for sin egen kommune. Ja da håper jeg faktisk de får den saftige boten de snakker om. Vi begynner alle å gå lei dette her korona oppstyret. Men det går fortere over jo fortere vi får kontroll på situasjonen. 

Anonymkode: 93cdf...0a8

Håper disse hyttekommunene mottar regress krav når dette er over....

De ønsker jo oppturen men da må de nesten takle nedsiden og.

Anonymkode: 308f7...f5f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Håper du blir oppdaget og får bot på 20.000kr!

Anonymkode: ab124...d01

• Liker 2
  • Opprett ny...