AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #1 Skrevet 19. mars 2020 Hvordan selger man inn seg selv som nyutdannet? Sliter veldig med å formulere hvordan jeg kan bidra til et selskap, og hvorfor de skal velge meg. Jeg er jo helt nyutdannet, uten erfaring. Derfor synes jeg det er vanskelig å se selv hva jeg kan bidra med og hvorfor noen skulle velge meg. Selv om jeg er veldig interessert i en stilling, så holder det ikke å bare si at det ser interessant ut. Jeg må jo få frem hva jeg faktisk kan bidra med. Når jeg ikke har noe erfaring, så føler jeg heller ikke at jeg har noe spesifikt å vise til som beviser at jeg kan klare disse arbeidsoppgavene. Det eneste jeg har er interessen min. Er det noen som vil komme med eksempler på et par setninger, eller hvordan dere har formulert dere i deres søknader. Det trenger ikke passe spesifikt til min bransje eller utdanning. Det hadde bare vært fint å se et par eksempler på hvordan jeg kan formulere meg, eller fått noen generelle tips. Anonymkode: 4b8b3...38a
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #2 Skrevet 20. mars 2020 Du er helt nyutdannet! Det betyr at du bidrar med fersk kunnskap, det aller nyeste av forskning osv. Du er helt oppdatert, som kan være god input for de som har blitt litt satt i jobben. Du har kanskje annen arbeidserfaring enn det som kan direkte relateres til faget ditt? Hva har du lært der som kan fremheves? Anonymkode: 609a9...018
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå