AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #1 Skrevet 19. mars 2020 Jeg har en bonussønn på 11 år som spiser mye hele tiden og blir lei seg om det ikke er mat tilgjengelig. Dette har begynt de siste månedene at han spiser mye til frokost, mye til lunsj, to porsjon middag, mat 2-3 ganger etterpå. Og jeg mistenker at han trøstespiser siden det skjedde så brått??? Blir helt i fra seg om vi ikke har brød eller annen lett mat tilgjengelig. Han er tynn, og spiste helt normalt før. Anonymkode: 91f07...7f9
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #2 Skrevet 19. mars 2020 Han begynner vel å vokse da, bare vent til han blir tenåring. Anonymkode: 99d13...1a9 5
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #3 Skrevet 19. mars 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en bonussønn på 11 år som spiser mye hele tiden og blir lei seg om det ikke er mat tilgjengelig. Dette har begynt de siste månedene at han spiser mye til frokost, mye til lunsj, to porsjon middag, mat 2-3 ganger etterpå. Og jeg mistenker at han trøstespiser siden det skjedde så brått??? Blir helt i fra seg om vi ikke har brød eller annen lett mat tilgjengelig. Han er tynn, og spiste helt normalt før. Anonymkode: 91f07...7f9 Helt vanlig i den alderen. Husker mine søskenbarn lett kunne spise en stor porsjon havregrøt til frokost, så et helt brød gjennom dagen (grovt) også en stor mkddagsporsjon til middag. Roet seg ned når de ble voksne, så alle tenåringsårene ble vanvittige matmengder. I blant prøvde vi å ha spisekonkurranse på enkelte matvarer, men de slukte jo maten. Husker fetteren min på 14 spiste opp 350g burger innen jeg var halvveis i min 160g burger. Anonymkode: 9ee3e...226
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #4 Skrevet 19. mars 2020 Kan jo bare være puberteten.. Humøret kan svinge og matlysten øker enormt Anonymkode: e42e1...214 1
GammelKaktus Skrevet 19. mars 2020 #5 Skrevet 19. mars 2020 De for jo ofte slike perioder der de spiser som en hest, og vokser ut av alt de har av klær... Føler jeg ikke har gjort annet enn å lage mat i de siste dagene... 1
Ulrikke Skrevet 19. mars 2020 #6 Skrevet 19. mars 2020 Jeg har hatt to bonussønner som har gått gjennom den alderen. Helt vanlig! Måtte plutselig kjøpe et brød ekstra pr dag, samt pålegg, frukt og grønnsaker 😊 Ingen av jentene var sånn, og nå er yngste 14. Men begge gutta! Begynte i 11-12-årsalderen. 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #7 Skrevet 20. mars 2020 Husker broren min kunne spise et helt brød alene på en dag (etter skole osv), tross vi hadde middager osv😅. Vi er to eldre søstre så mamma var ikke vandt med den type spising for å si det sånn😂. Broren min har alltid hvert slank/normal. Spilt fotball å holdt seg i aktivitet, Nå som voksen spiller han fotball med jobben😅. Men ja! Han spiser fortsatt MYE mat😅. Mer enn samboeren min😅. Skal broder’n komme på middag må jeg lage til en enda en ekstra pers just in case😂. Så man måååå ikke bli stor som et fjell for å spise godt😉. Anonymkode: e758f...103
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå