Gå til innhold

Flere som bruker denne tiden til å vaske og rydde? 🧽🧽 Hva har dere fått unna? 😊

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Til nå har jeg tatt en grundig vask av kjøkkenet. Tatt ut ALT fra skap og skuffer, vasket med salmiakk, sortert ut ting vi ikke trenger/har dobbelt opp av/tar opp plass og satt alt pent inn igjen. Fått mye mere plass i skapene nå 😊

Akkurat nå har jeg hivd filteret til komfyrvifta til vask og holder på å rengjøre komfyren. Puh, hater virkelig å vaske komfyren, men det er deilig å få det gjort! 

Så lukter det jo så innbydende og "nytt" i hus når man får vasket over der man vanligvis aldri pleier! 

Hva har dere andre fått unna? 😊

Anonymkode: ed2ec...26a

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Her har jeg kun fått unna å vaske toalettet, men har fått ryddet mye på barnerommet. Og har fått vasket endel klær.

Anonymkode: c8348...384

AnonymBruker
Skrevet

Hadde vært fint om noen som har corona-ferie kunne vasket og ryddet hos meg mens jeg er på jobb og utsetter meg for smitte. Ferdig middag når jeg kommer hjem hadde også vært fint. Mannen er sjømann, så jeg er alene med alt her. 

Anonymkode: 6db28...69f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Samme her. Flyttet i helgen og i dag fikk jeg tømt siste esken.

Mye pes og kav på jobben så skulle nesten ønske jeg måtte i karantene og kunne slappet av med en ny serie og dilledullet hjemme. Men neida, bildene får stå i et hjørne en stund til! 

Anonymkode: 9377e...cd8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nope, jobber 100 %. 

Anonymkode: 65b99...dae

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Yes! Ryddet hele soverommet, og til med malt det!! Siste strøk i morgen. 
Har rydda boden, men må vente med å kjøre avfallet til gjenbruk til det åpner igjen. 

Anonymkode: b522e...e63

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hvordan dere har tid til dette? Jeg føler jeg står på hodet med hjemmekontoret. Dere som vasker og rydder- er dere permitterte?

Anonymkode: 076a0...0c6

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hadde vært fint om noen som har corona-ferie kunne vasket og ryddet hos meg mens jeg er på jobb og utsetter meg for smitte. Ferdig middag når jeg kommer hjem hadde også vært fint. Mannen er sjømann, så jeg er alene med alt her. 

Anonymkode: 6db28...69f

Er sikker på at de som er permitterte og har mista halvparten av inntekten sin gjerne bytter med deg!❤

Anonymkode: b8bae...98f

• Liker 16
Skrevet

Det er jo flott! Har god tid selv, så pusler og vasker litt her og der, men har en koronavirus har dere på dere hansker forresten?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke helt hvordan dere har tid til dette? Jeg føler jeg står på hodet med hjemmekontoret. Dere som vasker og rydder- er dere permitterte?

Sikker permitterte, folk som venter på hjemmeløsninger til systemer og folk som får mindre å gjøre når jobben må tas hjemmefra. 

• Liker 3
Skrevet

Har hjemmekontor + en 2 åring løpende rundt. Ikke mye ekstra vasking

AnonymBruker
Skrevet

Jobb er som oftest bare 8-10 timer om dagen, så rekker slikt til vanlig og :)

Bare å ikke sette seg ned i sofaen etter jobb :)

Anonymkode: d7fe4...936

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk bruker kanskje fritiden, man skal jo holde seg unna kjøpesenteret, kafeer, kino sosialisering osv.

• Liker 6
Skrevet

Er ikke permittert, men har en jobb jeg ikke får utført hjemme. Får heller ikke vært på jobb. Så jeg er heldig at jeg får full lønn for å gå hjemme:) Jeg har renset en sofa. Vasket bad og gulv. Rydder og vasket vaskerom. Luftet sengetøyet. Noe jeg ikke gjør så ofte. Har ikke små barn. Så har det ganske striglet til vanlig. Men klart det blir litt ekstra vasking nå. 
Har også ryddet i hagen. Det var ganske tilfredstillende. Tenkte å ta innvendig i bilen en dag. Men har ikke dårlig tid. Blir nok hjemme fra jobb til etter påsken minst

AnonymBruker
Skrevet

Har to små barn her, og prøver på litt hjemmekontor også, men har gitt arbeidsgiver beskjed om at de dagene det er mim tur til å passe barna så får jeg ikke jobbet så mye. 

Har likevel fått raket løv, klippet blomster og vasket bilen utvendig den ene dagen. Vasket klær og støvsugd hele huset. Dagen etter var det like bomba 😅

Anonymkode: 36a3e...507

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg jobber fra 7.30-16.30, etter det har jeg tid til vasking og trening. Lager middag i lunsjpausen.

Anonymkode: 2fe5f...19e

Skrevet

Jeg trodde at med 2 voksne i hjemmekontor ville dagene bli rolige og de 2 barna våre lettere å ivareta, men realiteten er at en av oss jobber HELE tiden, også utover ettermiddagen/kvelden. Vanligvis har vi begge fri fra 16.00 og utover... Nå jobber jeg mens han har pause, og han jobber mens jeg har pause. Hundene våre, som er vant til 2 turer daglig, får plutselig bare en lengre tur på kvelden. Tiden strekker ikke til! Men kan gjerne forstå at folk som er permittert har tid til å få gjort ting, for her er det kombo av 2 fulltidsstillinger, jobben som lærer for 2. klassingen og lekekompis for 4-åringen som ikke harmonerer. 

Skrevet

Jobber fremdeles 100%hjemmenifra, men har fått ryddet og vasket masse. Både hele boden er ryddet, hele leiligheten er vasket, skap/vifte/kjøleskap/mikro er renset osv. Ryddet på soverommet og vasket all klesvask som har hopet seg opp også. 

Dette fordi jeg sparer jo masse tid da jeg slipper å reise, bruker også all tid jeg til vanlig bruker på sosiale ting på å heller ordne hjemme 😊 og klesvask kan kjøre mens jeg jobber, og tar noen minutters pause for å henge opp. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ja her skinner det, vasket gardiner for støv i dag 🥳 i morgen skal jeg vaske vindu ute, mulig jeg skal vaske vegger, tak i hovedetasjen og i morgen😁 men først lekser og tur med kidsa. Jeg jobber på kveldstid når det er rolig rundt meg. Mannen jobber på dagtid her hjemme ☺️ 

Anonymkode: a5054...911

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vasket vinduer og dusjen, vasket klær, samt gitt en pose til Fretex. Byttet ut hårproduktene mine. Handlet bursdagsgaver på nett. Spørs om bursdagen blir noe av med det første da😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...