AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #1 Skrevet 19. mars 2020 Tror dere at telepati er mulig? At en person kan sende en beskjed/irritere en annen person ved telepati? Anonymkode: dde81...750 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #3 Skrevet 19. mars 2020 Tja... Hvem er det som observerer det jeg tenker på? Nå tenkte jeg på havet. Hvem er jeg som tenkte på havet? Anonymkode: db27d...921
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #4 Skrevet 19. mars 2020 Nja, til en viss grad. Jeg kan f.eks tenke mye på en venn, og da tar vennen kontakt samme dag. Rene beskjeder tror jeg ikke er mulig (for min del). Men en fornemmelse av temaet. Sender ofte mld. samtidig som kjæresten. Anonymkode: 3dea0...b3d 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #5 Skrevet 19. mars 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror dere at telepati er mulig? At en person kan sende en beskjed/irritere en annen person ved telepati? Anonymkode: dde81...750 Jeg tror at jeg er sånn passe mottakelig for folk sine tanker. Jeg kan feks kjenne på meg om noen er veldig fortvilet eller stresset. det har hendt at folk har sendt tanker til meg. mest type sinte tanker da. jeg kan også få bilder i hodet når jeg skal til å sove. driver mye med tarot kort og spådom ellers. Anonymkode: 761d5...af6 4
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #6 Skrevet 19. mars 2020 Absolutt.... og trolldom av alle slag. Jeg har forresten en usynlighetskappe hjemme i skapet. Og en tryllestav. Anonymkode: 93366...285
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #7 Skrevet 19. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Absolutt.... og trolldom av alle slag. Jeg har forresten en usynlighetskappe hjemme i skapet. Og en tryllestav. Anonymkode: 93366...285 Det har datteren min også! Awesome 😉😆 Anonymkode: 6a2a7...37d 1
tangent Skrevet 19. mars 2020 #8 Skrevet 19. mars 2020 Nei. Jeg tror på tilfeldigheter, da. Og jeg tror på at man kan plukke opp sinnsstemningen til andre hvis man er en empatisk person. 2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #10 Skrevet 19. mars 2020 Kanskje på en syre/sopp-tur. Anonymkode: 4ca3c...c01
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #11 Skrevet 19. mars 2020 Et forskningsprosjekt viste at dette er mulig. Gikk ut på at en person A tenkte veldig positivt/varmt om en person B tusenvis av mil unna. Person B sin hjerterytme/frekvens økte Anonymkode: d3a16...040 6
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #12 Skrevet 20. mars 2020 Ja,jeg har opplev det. Får av og til på en måte noe andre sier uten fysisk nær. Det kan være hvis jeg har gjort noe som sendt inn søknad til noe eller delt noe... men telepati er litt misforstått. det sies at det er en kommunikasjonform. på en måte er det det ja, men man kan ikke kommunisere helt vanlig. det er mer som en type "brevdue" hvor beskjeder blir overlevert Anonymkode: 53d2c...d35 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #13 Skrevet 20. mars 2020 Ja, jobber som dyrekommunikatør. Anonymkode: f31d5...149
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #14 Skrevet 20. mars 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Et forskningsprosjekt viste at dette er mulig. Gikk ut på at en person A tenkte veldig positivt/varmt om en person B tusenvis av mil unna. Person B sin hjerterytme/frekvens økte Anonymkode: d3a16...040 Link til denne? Hvis man VET at en annen person sender varme tanker til deg, så vil placeboeffekten inntreffe. Det funker jo på et vis. Det samme gjelder "tro kan flytte fjell" , healing , fjernhealing ..det er tankens makt som hjelper. Ikke noe vitenaskapelig beviser der ennå. Anonymkode: 94aaf...82c
Akh3naton Skrevet 20. mars 2020 #15 Skrevet 20. mars 2020 Jada telepati og teleportasjoner er mulig. Noen kan også komme inn i drømmene hvis dem vet hva dem driver med. 1
Conal Skrevet 20. mars 2020 #16 Skrevet 20. mars 2020 Det er ingen tvil om de harde vitenskapelige dataene for paranormale abilliteter. Bevisene er ekstraordinære. Ikke at det spiller så mye rolle fra min perspektiv. Telepati er i mine øyne bare lek. 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #17 Skrevet 20. mars 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror dere at telepati er mulig? At en person kan sende en beskjed/irritere en annen person ved telepati? Anonymkode: dde81...750 Ja det er fullt mulig!!!!! Hva mener du med irritere en annen person? Er det noe du opplever? Telepati er ikke bare en lek😰 Anonymkode: e1aa4...261
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #18 Skrevet 20. mars 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Et forskningsprosjekt viste at dette er mulig. Gikk ut på at en person A tenkte veldig positivt/varmt om en person B tusenvis av mil unna. Person B sin hjerterytme/frekvens økte Anonymkode: d3a16...040 Jada! Jeg prøver å slutte å tenke «varme tanker» om en person. Han merker det heletiden osv😡 Anonymkode: e1aa4...261
Conal Skrevet 20. mars 2020 #19 Skrevet 20. mars 2020 Forresten, hva du tror er mulig og umulig er ren fantasi. Telepati er bare lek hvis du har opplevd det jeg har opplevd. Bare for en uke siden så fikk jeg totalt forståelse av hva virkeligheten er. Jeg tror bare et hånd full av alle mennesker i hele historien har nådd dette bevistheet nivået, faktisk nivåløs nivå. Virkeligheten er langt større og dypere enn du tror. Jeg sier at bevisstheten i seg selv er uendelig. Jeg sier at sinnet er uendelig. Det betyr at det kan drømme opp et uendelig antall ting ut av tynn luft. Universet er ikke et fysisk rom, men en drøm i et uendelig sinn - Guds sinn. Universet vår er bare et univers ut fra uendelige universer. Alt som kan finnes, det finnes nå. Alt som kan oppleves, det oppleves nå. Alt som er mulig og umulig, skjer akuratt nå. Enkelt sagt, vi er inni et uendelig sinn som kan drømme eller tenke opp hva som helst fra tynn luft, universet vårt er en bitteliten ting ut av uendelige ting, uendelige universer, uendelige dimensjoner som et menneske ikke kan imaginære seg. Dette er hva virkeligheten er. Dette er sannheten. Dette er Gud. 1
Kaptein Klein Skrevet 20. mars 2020 #20 Skrevet 20. mars 2020 Jeg blir veldig irritert over personer som tror slikt humbug er mulig. Så en kan argumentere for at trådstarter har irritert meg ved hjelp av dens telepatiske evner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå