Gjest Ishm Skrevet 19. mars 2020 #1 Skrevet 19. mars 2020 Jeg gidder ikke dette tullet mer. Viruset vil ikke ta slutt uansett hva. hvis en person klarte å smitte hele verden så vil dette smittet smitte igjen på samme måte om bare en er igjen med dette viruset. har vært hjemme 4 dager og Skal være sånn i 2 uker, men nekter å være isolert på den måten mer dette påvirker meg bare psykisk vet om mange som er ute og koser seg og gir faen allerede, folk som klager. Tviler på at noen som helt andre gidder å forsette med dette mer enn 2-4 uker
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #2 Skrevet 19. mars 2020 Du får få korona da Anonymkode: 0ba9d...826 9
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #3 Skrevet 19. mars 2020 Bare ikke be om hjelp hvis du blir syk da. Anonymkode: 08d7d...0a8 48
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 Populært innlegg #4 Skrevet 19. mars 2020 Tenk å være så inni hampen bortskjemt og egoist. Anonymkode: e04fe...8ec 94
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #5 Skrevet 19. mars 2020 Akkurat nå, Ishm skrev: Jeg gidder ikke dette tullet mer. Viruset vil ikke ta slutt uansett hva. hvis en person klarte å smitte hele verden så vil dette smittet smitte igjen på samme måte om bare en er igjen med dette viruset. har vært hjemme 4 dager og Skal være sånn i 2 uker, men nekter å være isolert på den måten mer dette påvirker meg bare psykisk vet om mange som er ute og koser seg og gir faen allerede, folk som klager. Tviler på at noen som helt andre gidder å forsette med dette mer enn 2-4 uker Du er sikkert ung og tenker at dette ikke angår deg, og blir du syk så er det ikke så farlig. Jeg har merket meg at mange unge rett og slett driter i dette og lever som før. Opplevde senest i dag en ung jente som råflirte av meg fordi jeg reagerte på at postnord fremdeles forlanger at folk skal signere på en skjerm for å få utlevert pakkene. Du og flere med deg har bare ikke skjønt det... Anonymkode: 1de4b...38f 35
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #6 Skrevet 19. mars 2020 Just now, AnonymBruker said: Tenk å være så inni hampen bortskjemt og egoist. Anonymkode: e04fe...8ec Har vel psykiske problemer da, det tumfer jo alt. Anonymkode: b6d9e...826 18
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #7 Skrevet 19. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du er sikkert ung og tenker at dette ikke angår deg, og blir du syk så er det ikke så farlig. Jeg har merket meg at mange unge rett og slett driter i dette og lever som før. Opplevde senest i dag en ung jente som råflirte av meg fordi jeg reagerte på at postnord fremdeles forlanger at folk skal signere på en skjerm for å få utlevert pakkene. Du og flere med deg har bare ikke skjønt det... Anonymkode: 1de4b...38f Dette påvirker økonomien min også veldig Anonymkode: a03ae...a02 2
GlitterGuri Skrevet 19. mars 2020 #8 Skrevet 19. mars 2020 Det er sånne som deg som gjør at det bare tar lenger tid før viruset tar slutt. 39
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #9 Skrevet 19. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Dette påvirker økonomien min også veldig Anonymkode: a03ae...a02 Det påvirker min og, så ikke tro at du er alene om å bli påvirket av dette økonomisk. Men hva er verdt med dette livet dersom noen man er glad i, må dø? Anonymkode: cfecd...c0b 19
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #10 Skrevet 19. mars 2020 I lokalavisen her står det at skolene muligens blir stengt ut skoleåret, så at alt skal være som før om to uker er ganske lite realistisk. Man får bare prøve å gjøre det beste ut av situasjonen, noe mer får vi jo faktisk ikke gjort. Det viktigste er uansett å bli kvitt viruset. Anonymkode: 2bc0b...19e 14
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #11 Skrevet 19. mars 2020 2 minutter siden, GlitterGuri skrev: Det er sånne som deg som gjør at det bare tar lenger tid før viruset tar slutt. Hvordan tenker du viruset «skal ta slutt» ? Det skal dø ut med de gamle eller? Anonymkode: d77ef...9e1 4
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #12 Skrevet 19. mars 2020 1 minutt siden, GlitterGuri said: Det er sånne som deg som gjør at det bare tar lenger tid før viruset tar slutt. Viruset tar ikke slutt ved at vi går i karantene, det utsetter varigheten på epidemien. Som er hensikten. Halve befolkninga må få korona før det går bort. Det bør helst være den yngste halvdelen. Anonymkode: 4dc37...20c 12
fiskennemo Skrevet 19. mars 2020 #13 Skrevet 19. mars 2020 Er permittert på 3. dagen, men kjenner det er nok for meg og har begynt å søke på jobber nå. Krysser fingrene for at jeg slipper å sitte hjemme mer selv om jeg bare er permittert til starten av april!
Sjokoladefruen Skrevet 19. mars 2020 #14 Skrevet 19. mars 2020 Kan gledelig sitte hjemme i ett år om det trengs. Men nå elsker jeg å være hjemme, da. Mye koselig å finne på om man bare vil. Klaging gjør ikke ting bedre, vet du. 20
Gjest Katarina441 Skrevet 19. mars 2020 #15 Skrevet 19. mars 2020 Mine 4 barn ønsker også at vi skal være en familie som er innestengt som alle andres familier er men mine barn er velsignet med en mamma i helsevesenet så jeg er på jobb. Vil du kanskje vite hvor mange timer i strekk jeg må jobbe før jeg får lov til å avslutte vakten min? Kanskje fint for deg å ha noe å tenke på når du kjeder deg bare😣
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #16 Skrevet 19. mars 2020 5 minutter siden, GlitterGuri skrev: Det er sånne som deg som gjør at det bare tar lenger tid før viruset tar slutt. feil, det er de som er inne som drar det ut Anonymkode: 5aa0a...aab 4
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #17 Skrevet 19. mars 2020 Just now, Sjokoladefruen said: Kan gledelig sitte hjemme i ett år om det trengs. Men nå elsker jeg å være hjemme, da. Mye koselig å finne på om man bare vil. Klaging gjør ikke ting bedre, vet du. Men... Om vi sitter hjemme i ett år blir det jo bare ruiner igjen av hele sivilisasjonen vår! Dette her går ikke, hele samfunnet går tilbake til middelalderen Anonymkode: 4dc37...20c 8
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #18 Skrevet 19. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Viruset tar ikke slutt ved at vi går i karantene, det utsetter varigheten på epidemien. Som er hensikten. Halve befolkninga må få korona før det går bort. Det bør helst være den yngste halvdelen. Anonymkode: 4dc37...20c Nei, halve befolkningen må ikke bli smittet for å få bukt med viruset. Hva med å slutte å uttale deg om ting du ikke har snøring på? Kina bruke en metode for å undertrykke viruset (suppress) som ser ut til å ha virket, for i dag (eller var deg i går) var det ingen nye som var blitt smittet av viruset. Det finnes mange måter å håndtere viruset på, ikke bare den metoden som går ut på å flate ut. Anonymkode: cfecd...c0b 8
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #19 Skrevet 19. mars 2020 Jeg er enig, synes det er ganske håpløst, skal vi miske at for mange må på sykehus burde vi kanskje heller sitte i karantene på rundgang sånn at noen kan jobbe og holde samfunnet i gang også Anonymkode: 5aa0a...aab
Anbefalte innlegg