AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #21 Del Skrevet 19. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: JA, det er riktig! Hvordan tror du fødselen kommer til å foregå dersom en gravid er smittet? Tenker du det er en særlig hyggelig situasjon for den gravide eller helsepersonellet som skal ta i mot babyen? Hva i alle dager har skjedd med forståelsen for andres situasjon her i landet?!? MEG, MEG, MEG! 🤦♀️ Dine små barn er ikke i risikogruppen, og dine gamle foreldre klarer du å holde deg unna i et par uker. Hilsen ikke-gravid som ikke har sett sine gamle foreldre på snart 4 uker siden de har vært på reise og nå er i karantene. Anonymkode: 78ba7...93c Slapp av. Det må være lov å spørre! Hvis du forsøker å lese innlegget mitt en gang til, ser du at jeg viser forståelse for de gravide. Er så lei av folk som deg som skal sable ned spørsmål og diskusjoner på denne måten. Takk til dere andre som har saklig og hyggelig! Ser ut som det er gode grunner til å verne om de gravide ut fra den lille og mangelfulle informasjonen vi har så langt 😊 Anonymkode: 73579...26e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #22 Del Skrevet 19. mars 2020 Jeg ‘sliter’ litt med dette nå, er gravid og helsepersonell som har mulighet til å jobbe hjemmefra. Dessverre jobber jeg kun 30% grunnet mange svangerskapsplager og blir derfor ikke prioritert til å få PC til hjemmebruk. Dette fører til at jeg må dra på sykehjemmet der jeg jobber og sitte der med arbeid, mens de andre friske og ikke-gravide sitter hjemme. Vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem for å si ifra om dette, men jeg blir bekymret. Redd alle skal synes jeg overdramatiserer 😅 Anonymkode: b386f...207 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg