AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #1 Skrevet 19. mars 2020 Hadde eksamen i slutten på februar og denne fikk jeg ikke bestått på. Hva er sansynligheten for at klagen vil kunne bikke meg over til bestått? Syntes selv jeg svarte ok på oppgaven Anonymkode: 6f85d...9d7
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #3 Skrevet 19. mars 2020 Det er selvsagt umulig å gi noe særlig godt gjett på, da det avhenger av hva du leverte (så klart). Men det er absolutt ikke uvanlig å få medhold på klager. Kanskje 50% for at du går opp dersom du faktisk var i nærheten av å bestå (med andre ord, ikke leverte bare tull og tøys) Anonymkode: 51130...79b
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #4 Skrevet 19. mars 2020 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er selvsagt umulig å gi noe særlig godt gjett på, da det avhenger av hva du leverte (så klart). Men det er absolutt ikke uvanlig å få medhold på klager. Kanskje 50% for at du går opp dersom du faktisk var i nærheten av å bestå (med andre ord, ikke leverte bare tull og tøys) Anonymkode: 51130...79b Får krysse fingrene. Takk for at du beroliger meg med at det ikke er helt uvanlig med medhold Anonymkode: 6f85d...9d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå