AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #1 Skrevet 19. mars 2020 Er hjemme denne perioden på grunn av virus. Moren min skriker, maser og klager på alt mulig. kjenner jeg begynner å bli lei da dette skjer hver dag. Er det noe med alderen? Hun er 40-41 år. får hodepine nesten Anonymkode: f5a9e...5e2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #2 Skrevet 19. mars 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er hjemme denne perioden på grunn av virus. Moren min skriker, maser og klager på alt mulig. kjenner jeg begynner å bli lei da dette skjer hver dag. Er det noe med alderen? Hun er 40-41 år. får hodepine nesten Anonymkode: f5a9e...5e2 Sliten? Stressa? Redd? Hvordan er hun ellers? Bidrar dere barna eller maser dere mye? Anonymkode: bd623...357 3
Mezzosoprena Skrevet 19. mars 2020 #3 Skrevet 19. mars 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Er hjemme denne perioden på grunn av virus. Moren min skriker, maser og klager på alt mulig. kjenner jeg begynner å bli lei da dette skjer hver dag. Er det noe med alderen? Hun er 40-41 år. får hodepine nesten Anonymkode: f5a9e...5e2 Dette er en tøff tid for oss alle - spørsmålet er jo om hun er slik til vanlig også, eller om det har skjedd nå i denne perioden vi er inne i... Skriker hun faktisk til deg, eller en det bare en måte du uttrykker deg på? Og maser og klager - hjelper du til hjemme? Ber hun deg om å gjøre ting...du må nesten gå litt mer i detaljer om vi skal kunne gi deg noen gode råd. 3
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #4 Skrevet 19. mars 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Er hjemme denne perioden på grunn av virus. Moren min skriker, maser og klager på alt mulig. kjenner jeg begynner å bli lei da dette skjer hver dag. Er det noe med alderen? Hun er 40-41 år. får hodepine nesten Anonymkode: f5a9e...5e2 Hva sier hun da? Anonymkode: 90e70...ac9
solmåneogstjerner Skrevet 19. mars 2020 #5 Skrevet 19. mars 2020 (endret) Vet du ikke engang hvor gammel moren din er? Hvor gammel er du? Nei det er ikke noe med alderen. Hvis hun ikke er slik til vanlig så er det fordi hun er redd og stresset pga hun må undervise dere, samtidig med hjemmekontor, er redd for å miste jobben, redd for virus, redd for landets økonomi, stresset fordi dere går oppå hverandre hele dagen og ikke kan gjøre noe gøy lengre. Gjør leksene dine, legg deg når du skal, ha godt humør, hjelp til med ting hjemme (oppvask, matlaging, passe/underholde søsken). Og snakk med henne om hvordan dere har det. Endret 19. mars 2020 av solmåneogstjerner 4
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #6 Skrevet 19. mars 2020 Kan vel ha noe med alderen på en måte gjøre, hvis det er sånn å forstå at du er voksen, har flyttet hjemmefra og nå har flyttet midlertidig tilbake. Moren din må ha vært svært ung da du ble født, har nok aldri bodd uten barn, og nå går dere oppå hverandre igjen hjemme, og du forventer å være «barn», og at hun skal være oppvartende mamma. Men siden det er hennes hjem: gjør det hun ber om så hun slipper å mase. Anonymkode: cbe30...a3f 1
Gjest theTitanic Skrevet 19. mars 2020 #7 Skrevet 19. mars 2020 Hun skriker og hyler sikkert ikke uten grunn. Har du fått med deg hva hun skriker om......?
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #8 Skrevet 19. mars 2020 4 timer siden, solmåneogstjerner skrev: Vet du ikke engang hvor gammel moren din er? Hvor gammel er du? Nei det er ikke noe med alderen. Hvis hun ikke er slik til vanlig så er det fordi hun er redd og stresset pga hun må undervise dere, samtidig med hjemmekontor, er redd for å miste jobben, redd for virus, redd for landets økonomi, stresset fordi dere går oppå hverandre hele dagen og ikke kan gjøre noe gøy lengre. Gjør leksene dine, legg deg når du skal, ha godt humør, hjelp til med ting hjemme (oppvask, matlaging, passe/underholde søsken). Og snakk med henne om hvordan dere har det. Jeg er 32 år å husket heller ikke nøyaktig hvor gammel foreldrene mine er. Faren min hadde nok bommet med mange år on noen spurte hvor gammel datteren hans er. Anonymkode: 82a83...aa9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå