Gå til innhold

Milde symptomer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Jeg og sønnen i barneskolealder har en veldig merkelig "forkjølelse" på gang. Hans symptomer begynte rundt den tiden skolene stengte (tett nese, litt hoste). Han er ellers helt fin og oppegående.

Noen dager senere fikk jeg frysninger, kroppsverk og lett feber, som varte i rundt ett døgn. Hodepine dagen etter. Nå føler jeg meg nesten helt bra, selv om det kun har gått 3 dager. Jeg blir alltid veldig tett og "utafor" når jeg er forkjøla, og ikke feber. Er alt for mildt til å være influensa også. 

Må lurer jeg jo fælt på om dette kan være korona. Det er ingen påviste tilfeller i min kommune, og jeg får ikke teste på grunn av at vi ikke er i risikogruppene eller helsepersonell 🤷‍♀️vi holder oss selvsagt i karantene innendørs, har ikke vært i kontakt med noen utenfor husstanden på lang tid, men mannen jobber i matbutikk.. Han får beskjed om å komme på jobb som vanlig, så lenge han selv ikke har symptomer.. 

Kan man få påvist eventuelle antistoffer vha blodprøve når det roer seg litt? Greit å vite om man har hatt det, tenker jeg.. 

Anonymkode: 03672...3bb

• Opprett ny...