Gå til innhold

Kolonial

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kolonial har ingen hentepunker for Nord-Norge. Var akkurat i ferd med å bestille noe. Finnes det andre nettbutikker? Er det mulig å kjøpe matvarer fra Coop på nettet? 

På kolonial står det at mitt nærmeste hentepunkt er Jessheim. Jeg er i Nordland. Fikk beskjed om at det var lurt å bestille mat online siden ikke like mange har hatt kontakt med den. 

Anonymkode: 8f398...f1f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fylte ut adressen min, så derfor virket det som de ville ha noe nærliggende på hentepunkt. 

Skrevet

Du har meny.no og spar.no også. Samt joker.no. Bruker de førstenevnte ganske mye.

AnonymBruker
Skrevet

Sjekk om noen av de nærmeste butikkene har hjemlevering. Her kan vi ringe eller sende mail til Joker-butikken, så leverer de samme dag. 

Anonymkode: fb12f...f6d

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar.

spar: nærmeste henteplass er Molde

meny: nærmeste er Asker

joker: skrevpostnummer, står de ikke leverer hit. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er i karantene kan du ringe lokalbutikken(e), forklare situasjonen og spørre veldig pent om de kan levere til deg :) Det er mange småbutikker, som Joker, som ukentlig leverer matvarer til eldre personer som ikke kan handle selv. Så det finnes, og vil tro de kan øke kapasiteten i perioder hvor ikke alle kan handle selv.

Anonymkode: b5c5b...6bd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ta kontakt med nærmeste butikk og hør om de har en ordning. 

På hytta har de fast ordning hvor man kan ta kontakt med butikken, så sender de varene med hurtigbåt. 

Anonymkode: 1a7c5...d53

AnonymBruker
Skrevet

Kolonial leverer kun på Østlandet. Jeg bor på Vestlandet, men likevel har jeg sett, lest og hørt om dem mye i det siste. Så jeg begynte selv å lure på om de hadde begynt å levere her og. Men nei. Jeg vet bare at meny leverer hjem noen steder og et annet firma som leverer her på Vestlandet. Men jeg tror kanskje andre butikker også tilbyr hjemlevering i disse dager. Men da må du undersøke med de butikkene i nærheten av der du bor. 

Anonymkode: 4bbb7...f03

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ringer en av butikkene i nærområdet ditt, vet de garantert hvem som tilbyr hjemlevering. Flere butikker som ikke vanligvis tilbyr hjemlevering har startet med det nå i disse tider, så ta en telefon og forhør deg, eller sjekk hjemmesiden deres.

Anonymkode: 5519b...a30

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...