AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #1 Skrevet 19. mars 2020 Har barn på 8 år. Nå har en venninne invitert hun hjem til seg,hun "får lov" å ha besøk. Og da blir jeg den store stygge ulven som sier nei. Kan ikke alle bare ikke "gi lov" til hjemmebesøk 😫🙈 Anonymkode: 68f2e...f80
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #2 Skrevet 19. mars 2020 Ingen av mine barns venner får leke med andre, verken ute eller inne. Anonymkode: 789a0...fde
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #3 Skrevet 19. mars 2020 Nei. Har ikke fått forespørsel fra noen heller Mine får leke utenfor huset, uten andre på besøk. Thats it. Men ser at andre lar barna leke flere sammen i nabolaget her, og de om det Anonymkode: 1d6cc...ce3
Munchlax Skrevet 19. mars 2020 #5 Skrevet 19. mars 2020 Nei. Det får dem ikke lov til før barnehagen og skolen åpner igjen. 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #6 Skrevet 19. mars 2020 Nei. Jeg så at naboene hadde besøk, så jeg har allerede tatt praten med jentungen (8) om at andre foreldre kan ta andre valg, men at jeg velger at vi ikke skal besøke/ha besøk i denne perioden. Anonymkode: 273f4...385 2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #7 Skrevet 19. mars 2020 FHI sine råd er at barn kan ha 1-2 lekekamerater på besøk om man bare holder seg til disse og begrenser tiden. https://helsenorge.no/koronavirus/barn-og-gravide Vi har siden skolen stengte hatt en avtale med 2 andre barn (med foreldrene) at jentene våre kan være litt sammen. Så det gjør vi -frem til noe annet blir rådet fra FHI. Anonymkode: df5d3...e63 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #8 Skrevet 19. mars 2020 Vi har fått beskjed om at det går fint om barna har noen faste venner å leke med ute, oppfordrer til lek der de holder avstand. Meeeeen så er den jævla naboen som har to unger på 5 og 9 som rullerer mellom en masse unger, foreldrene virker ikke ut til å holde øye med dem i det hele tatt. De drar unger med til feltet som kommer fra andre felt. Vi traff plutselig på den ene ungen på 5 som leker mye med naboen her på 5 og storebroren hennes på et helt annet sted i området her, så hun flakser vissnok mellom lekeplassene på feltene her. Er slike foreldre som ikke passer ungene sine som risikerer større smittespredning. Vi går ut med ungene og holder øye med dem mest mulig. Vi tar ikke folk inn hjemme eller lar ungene gå inn til andre. Kunne tenkt meg å latt familie, to voksne med 1 barn komme å være sosiale med oss her men tør ikke. Anonymkode: 22776...414
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #9 Skrevet 19. mars 2020 Nei. Sønn på 7 år. Går ikke på besøk, får heller ikke lov til å ha besøk. Anonymkode: d305b...06f
Anbefalte innlegg