Gå til innhold

Hvor mange følger rådene og holder seg inne?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke vært utenfor døren på snart en uke. Handlet inn nok mat uken før Norge stengte ned. Leser overalt at folk møtes.

Hvor mange som ikke har symptomer, og ikke pålagt karantene/isolasjon, sitter faktisk innenfor husets fire vegger (+hage hvis du er heldig å ha enebolig) i disse dager? Håper dere er mange!

🙂

Anonymkode: 0fb0e...6fa

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har karantene til søndag, men vi kommer til å fortsette å holde oss hjemme. Det eneste som blir annerledes blir at jeg vil kunne gå og handle mat, i stedet for å sende familie :)

Så hadde vært hjemme uansett. 

Anonymkode: aa1f8...64d

• Liker 4
Skrevet

Jeg holder meg for meg selv utenom kjappe turer på butikken. 😊 Er uansett sykemeldt fra jobb og bor langt unna folk.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Igår var det en uke siden jeg var ute av huset  (bortsett fra hagen)..  ikke pålagt karantene 

Anonymkode: 88093...10c

• Liker 3
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

Holder meg hjemme.

Endret av AthenaRavenLuna
AnonymBruker
Skrevet

Holder meg inne, har ikke tenkt meg ut på en stund.

Anonymkode: e27ea...7a0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har vært hjemme siden lørdag. Må handle i dag, er tom for melk.

Anonymkode: b27eb...2a5

Skrevet (endret)

Jeg er hjemme, holder meg inne. Har ikke vært ute siden sist torsdag.

Endret av SPOCA
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Spørs hva du mener med å holde deg inne? Jeg er mye inne men går tur, sitter på verandaen, drar i butikken og posten, apotek, fyller bensin bl.a, men farter ikke rundt til andre eller på kjøpesenter. Mannen er på hjemmekontor men har måttet reist for å lever noe på en byggeplass til noen i dag.

Anonymkode: ffebb...d8b

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, SPOCA skrev:

Jeg er hjemme, holder meg inne. Har ikke vært ute siden sist torsdag.

Samme her.

AnonymBruker
Skrevet

Besøker bestemoren min. Hun er 89 og ikke redd for å bli syk, jeg er den eneste hun har så hun syns det er verdt det. Utover det så er jeg hjemme. Hun får butikken til å sette mat på trappa så da legger jeg igjen min handleliste hos henne så fikser hun det. 

Anonymkode: 0faab...d9c

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Spørs hva du mener med å holde deg inne? Jeg er mye inne men går tur, sitter på verandaen, drar i butikken og posten, apotek, fyller bensin bl.a, men farter ikke rundt til andre eller på kjøpesenter. Mannen er på hjemmekontor men har måttet reist for å lever noe på en byggeplass til noen i dag.

Anonymkode: ffebb...d8b

Så du er nesten ikke inne i det hele tatt altså. Nei, det er ikke å holde seg inne. 

Anonymkode: 0faab...d9c

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Jeg går stort sett turer hver dag for å få meg litt frisk luft, det skal nevnes at jeg bor på en helt øde plass så jeg møter ingen. 

Anonymkode: 67db1...da6

• Liker 7
Skrevet

Vi holder oss inne. Men vi prøver å få til noen timer i skogen hver dag, fordi vi liker å gå tur. Vi holder selvsagt god avstand hvis vi møter på noen, noe som ikke er så ofte. Og en tur i butikken har det blitt. Ellers er vi i selvvalgt karantene, og det går helt fint!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er hjemme, men jeg går turer. Her er det ikke folksomt, for å si det sånn. To biler som kjørte forbi var alt jeg har sett av mennesker. 

Anonymkode: 53ff0...971

Skrevet

Holder meg hjemme. Har hatt vondt i halsen, og hostet i snart en uke. Synes likevel det er vanskelig å vurdere, for jeg har ikke feber, og er stort sett i grei form. Litt pjusk, men å holde seg unna jobb pga dette småtteriet?? 

AnonymBruker
Skrevet

Vi holder oss hjemme med unntak av når vi må på butikken, men vi handler for en stund når vi først er i butikken. Vi er så heldige at vi har en stor veranda da, hagen er bortgjemt i en meter med snø så den ser vi ikke enda. Å vi bor i et lite nabolag med store tomter, så det er nok av plass å boltre seg på. 

Anonymkode: 98914...990

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg går ut for å handle mat. Gikk en tur i starten på dagen og men det er så mange i turområdene der jeg bor som ikke holder avstand så det har jeg droppet det og. Tar en kveldstur noen dager. Men jeg er stort sett hjemme.

Anonymkode: 4182a...26b

• Liker 3
Skrevet

Trodde alle som kunne burde holde seg hjemme, så har ikke handlet siden torsdag og vi har vært i huset og på tur ute i vårt øde nærområdet.. Pluss kjørt litt bil. 🤪

• Liker 4
Skrevet

Holder meg hjemme når jeg ikke er på jobb, etter ordre fra sjefen. Har bestilt hjemlevering av matvarer. Gikk tur i regnværet i går kveld, var ikke en sjel ute.

• Opprett ny...