AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #1 Del Skrevet 19. mars 2020 Satt inne i min egen stue, og så ut av vinduet til min store skrekk og fortvilelse et stort antall såpebobler fly forbi hagen min. Noen landet på plenen der barna leker, og sprakk. Det blåser veldig her i dag, så nå er hele nabolaget fullt av corona. Vet ikke hvilke naboer det var heller så får ikke gitt beskjed, de kom fra bakom et annet hus. Er jeg hysterisk hvis jeg vasker plenen med hageslangen, eller er viruset allerede vasket bort siden det er SÅPEbobler? Anonymkode: 2a9a2...b23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #2 Del Skrevet 19. mars 2020 Ja du er hysterisk. Du skal vel ikke sleike plenen? Og uansett dør selvsagt viruset utendørs raskt. Anonymkode: 2efed...01f 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 19. mars 2020 #3 Del Skrevet 19. mars 2020 Nytter ikke med hageslange. Du må bruke legesprit. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medisinsk bruker Skrevet 19. mars 2020 #4 Del Skrevet 19. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Satt inne i min egen stue, og så ut av vinduet til min store skrekk og fortvilelse et stort antall såpebobler fly forbi hagen min. Noen landet på plenen der barna leker, og sprakk. Det blåser veldig her i dag, så nå er hele nabolaget fullt av corona. Vet ikke hvilke naboer det var heller så får ikke gitt beskjed, de kom fra bakom et annet hus. Er jeg hysterisk hvis jeg vasker plenen med hageslangen, eller er viruset allerede vasket bort siden det er SÅPEbobler? Anonymkode: 2a9a2...b23 Tja, følg med på vindretningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #5 Del Skrevet 19. mars 2020 Du får spraye ned nabolaget med virusdrepende nå. Anonymkode: 4a170...633 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. mars 2020 #6 Del Skrevet 19. mars 2020 Du trenger hjelp. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #7 Del Skrevet 19. mars 2020 Her er en grunn til å vaske hendene etter at man har vært i balkongen 😂 Anonymkode: 86037...07e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #8 Del Skrevet 19. mars 2020 Uansett er vel nabolaget full av Corona allerede da folk puster ute. Slapp av, dette er neppe noe risk Anonymkode: 775c3...c52 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #9 Del Skrevet 19. mars 2020 Du har jo fått hele nabolaget gratis vasket av en ivrig unge, vær takknemlig Anonymkode: eac1f...0d1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #10 Del Skrevet 19. mars 2020 Ohlalla! Du er nok syk. Men ikke av corona🙈😂 Anonymkode: 7f4b4...453 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 19. mars 2020 #11 Del Skrevet 19. mars 2020 Slapp av og pust med magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #12 Del Skrevet 19. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her er en grunn til å vaske hendene etter at man har vært i balkongen 😂 Anonymkode: 86037...07e Ja, men ikke før du går ut der 😂 Anonymkode: c0c2e...756 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #13 Del Skrevet 19. mars 2020 Hallo hvorfor er det ingen som leser det jeg skriver??? Jeg sa barna pleier å leke i hagen, og jeg så flere bobler sprekke på plenen, tar de i gresset, så drar de med covid19 inn i stua vår og da er løpet kjørt og vi får virus på alt! Må bare holde ungene inne i noen dager heller da på den sikre siden. For ingen her kan svare meg på det jeg spør om, så bedre føre var. Anonymkode: 2a9a2...b23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #14 Del Skrevet 19. mars 2020 Koke vann i alle kjeler og hell på plenen. Hell alle spritflasker på plenen. Spa opp gresset og hell på salt så det ikke gror opp igjen Anonymkode: 31486...eb8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 19. mars 2020 #15 Del Skrevet 19. mars 2020 Nå må folk snart roe ned hysteriet. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #16 Del Skrevet 19. mars 2020 hvis du vanner plenen nå, så vil det vokse cornobusker, Det kan minne litt om brennesleplanter og kan lages te av. Anonymkode: 3bd0b...4ce 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #17 Del Skrevet 19. mars 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hallo hvorfor er det ingen som leser det jeg skriver??? Jeg sa barna pleier å leke i hagen, og jeg så flere bobler sprekke på plenen, tar de i gresset, så drar de med covid19 inn i stua vår og da er løpet kjørt og vi får virus på alt! Må bare holde ungene inne i noen dager heller da på den sikre siden. For ingen her kan svare meg på det jeg spør om, så bedre føre var. Anonymkode: 2a9a2...b23 Vann og såpe bærer ikke smitte med seg, la barna leke i Hagen du og slapp av litt. Anonymkode: 17d62...7a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #18 Del Skrevet 19. mars 2020 Såpe ødelegger viruset, så ta det bare helt med ro du. Anonymkode: 461be...979 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #19 Del Skrevet 19. mars 2020 Herrefred folk må slappe av. Har naboen i det hele tatt corona? Eller tenker du at absolutt ALLE rundt deg har det nå? Anonymkode: b0b40...9f4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macey_8888 Skrevet 19. mars 2020 #20 Del Skrevet 19. mars 2020 Jeg forstår at du reagerte. Jeg så for noen dager siden noen barn blåse såpebobler, og den første tanken jeg fikk var faktisk "oj dette er jo ikke bra.". Men etter å ha tenkt meg om, og blant annet sett denne testen med vann, såpe og pepper (vet ikke om du har sett det? men google det). Så vil jeg jo tenke at det er ganske ufarlig når såpeboblene er lagd med akkurat det, såpe. Men jeg tenker det er forståelig at man reagerer kraftigere på slike ting i disse tider. Det som er viktig er vel å stoppe opp et par sekunder, og innhente seg igjen de rasjonelle tankene. I dette tilfelle tror jeg du ikke trenger å være bekymret! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg