AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #1 Skrevet 19. mars 2020 Hei! Lurer på om noen kan gi litt råd angående hvordan man snakker med ny partner (som man virkelig elsker og aldri vil miste) om hva man liker og ikke. Han er veldig fornøyd med egne prestasjoner (på en søt måte, ikke usjarmerende) og jeg vil på en smertefri måte kommunisere at det er for «hardt» og fort under oralsex, det er ikke vondt med finnes ingen sjanse at jeg kommer på den måten. Han er hele tiden mellom klitoris og inngang og jeg har forsøkt å løfte hodet forsiktig med et resultat som holder i ca 3 sekunder. Er det vanlig at man kjenner mye mindre når det er et mer intensivt trykk og mer når det er løst? Jeg kjenner ikke igjen meg selv, har liksom ikke hatt en fungerende sexliv på 3 år. Det er så vanvittig lidenskapelig og jeg er ganske sikker på at han vil gjøre alt han kan for å få det til, det er bare jeg som ikke vet hvordan jeg skal forklare det😅 Takk på forhånd til de som gidder! Anonymkode: 78746...558
Dominas leketøy Skrevet 19. mars 2020 #2 Skrevet 19. mars 2020 (endret) ..... Endret 19. mars 2020 av Dominas leketøy
Dominas leketøy Skrevet 19. mars 2020 #3 Skrevet 19. mars 2020 (endret) Akkurat nå, Dominas leketøy skrev: Spør han : hva er målsetningen dine med denne slikkingen du driver med kjære? hvis han svarer : å få deg til å komme , da ser du han inn i øynene å forteller han at det du driver med nå funker ikke.... Endret 19. mars 2020 av Dominas leketøy
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #4 Skrevet 19. mars 2020 Det enkleste er ofte det beste, bare si det på en mild måte og vis at du virkelig nyter det når han treffer rett! «Litt lenger opp, ikke så hardt». Har sagt det samme til kjæresten min, og han har ikke tatt seg nær av det! Han vil jo bare at det skal være bra😊 Anonymkode: 7ac75...9ce 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå