AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #1 Skrevet 19. mars 2020 Jeg liker litt biting under sex, og han jeg holder på med elsker å gjøre det. Problemet er at han er altfor ivrig og biter altfor hardt. Øret mitt gjør fortsatt vondt etter at han beit meg der i går. Har også et blåmerke på armen etter et bitt fra han. Han biter meg også i brystvortene, VONDT! Jeg liker som sagt litt forsiktig biting, men det han gjør er jo altfor mye. Jeg sier i fra når det gjør vondt, men han klarer ikke moderere seg. Og er det noen måte farlig å få blåmerker etter bitt (men tanke på infeksjon og lignende?). Anonymkode: 6678a...549
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #2 Skrevet 19. mars 2020 Farlig er det neppe, men det er respektløst om det gjentar seg. At han en og annen gang blir litt ivrig, ok, men når du sier i fra og det fortsetter er det ikke greit. Jeg hadde blitt sur om det var ett regelmessig problem for meg. Anonymkode: f1d43...21f 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #3 Skrevet 19. mars 2020 Er ikke farlig så lenge det ikke går hull på huden. Er sannsynligvis ikke farlig om det gjør det heller, med mindre han er bærer av smittsomme sykdommer som HIV, hepatitt osv - men det er i alle fall helt ufarlig når det ikke er hull. Anonymkode: b3c76...2b6
Ullvott Skrevet 19. mars 2020 #4 Skrevet 19. mars 2020 Hvis han biter hull i huden din kan det være farlig, for det kan gi infeksjoner. Håper du er stivkrampevaksinert. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå