Gjest .. Skrevet 14. juni 2005 #1 Skrevet 14. juni 2005 Ble frista av internetts forside med auksjon av flotte gjestehytter. La inn et bud og fikk tilslag på en hytte. Denne skulle forhåndsbetales osv. Det hele virker jo seriøst for meg...men har null erfaring fra slik handel. Er det noen her som har vært med på disse auksjonene? Dårlige eller gode erfaringer?
lillesky Skrevet 14. juni 2005 #2 Skrevet 14. juni 2005 Pappa har dilla på netthandelen. De er seriøse. Men, de er veldig treige å få tak i hvis du trenger å prate med dem. Jeg hadde ikke giddet å handle noe der, men pappa har mange gode erfaringer med ting derfra. Det ordner seg nok!
Gjest michelle_ Skrevet 15. juni 2005 #3 Skrevet 15. juni 2005 Jeg har handlet masse på nettet og som regel vært fornøyd, men ikke da jeg handlet på netthandelen. Jeg vant en auksjon på noen småting. Gebyret på 136 kr fortalte de ingenting om. Jeg fikk aldri varene. De påstod at jeg ikke hadde betalt. Jeg sendte dem referanse nummeret på betalingen ( som er bevis nok) sendte dem mange mailer men fikk ingen svar, så de skal jeg ihvertfall aldri mer bruke!! Jeg har tenkt å sende klage til forbrukerrådet ang dem, slik som mange andre også har gjort. Min far har også handlet noe hos dem, men ikke fått varene. Jeg vil ihvertfall ikke anbefale dem. Men det kan jo hende at noen andre er heldigere med dem enn jeg har vært.
Gjest michelle_ Skrevet 15. juni 2005 #4 Skrevet 15. juni 2005 Jeg har handlet masse på nettet og som regel vært fornøyd, men ikke da jeg handlet på netthandelen. Jeg vant en auksjon på noen småting. Gebyret på 136 kr fortalte de ingenting om. Jeg fikk aldri varene. De påstod at jeg ikke hadde betalt. Jeg sendte dem referanse nummeret på betalingen ( som er bevis nok) sendte dem mange mailer men fikk ingen svar, så de skal jeg ihvertfall aldri mer bruke!! Jeg har tenkt å sende klage til forbrukerrådet ang dem, slik som mange andre også har gjort. Min far har også handlet noe hos dem, men ikke fått varene. Jeg vil ihvertfall ikke anbefale dem. Men det kan jo hende at noen andre er heldigere med dem enn jeg har vært.
Superlammet Skrevet 15. juni 2005 #5 Skrevet 15. juni 2005 Jeg har handlet et par ganger hos netthandelen, og fikk nøyaktig det jeg ba om uten problemer.
jordbær Skrevet 15. juni 2005 #6 Skrevet 15. juni 2005 Har bare positive erfaringer med handel der Alt har skjedd "etter planen". (kvaliteten på produktene er en annen historie)
LilleBille Skrevet 15. juni 2005 #7 Skrevet 15. juni 2005 Har bare positive erfaringer med handel der Alt har skjedd "etter planen". (kvaliteten på produktene er en annen historie)
Gjest Cyan Skrevet 15. juni 2005 #8 Skrevet 15. juni 2005 Har bare positive erfaringer med handel der Alt har skjedd "etter planen". (kvaliteten på produktene er en annen historie) Her og.
Polly Ester Skrevet 15. juni 2005 #9 Skrevet 15. juni 2005 Samme som de rett over her... jeg har handlet endel der og alltid fått varene... mye av det har tilogmed vært bra! :-) Det med gebyrer står også der, så man vet hele tiden hvor mye man må betaler når man byr på tingene der...
Fibonacci Skrevet 15. juni 2005 #10 Skrevet 15. juni 2005 Har også handlet der, og vært fornøyd. Alltid fått tingene, og man kan jo se hvor mye gebyr som kommer i tillegg. Et tips: hvis du kjøper flere ting på samme dag, sendes det i samme pakke og du slipper unna med ett gebyr.
~sikka~ Skrevet 15. juni 2005 #11 Skrevet 15. juni 2005 Har også handlet der, og vært fornøyd. Alltid fått tingene, og man kan jo se hvor mye gebyr som kommer i tillegg. Jepp. Samme opplevelsen her jeg og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå