Gå til innhold

Er det farlig å sitte på balkongen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den siden har jeg lest mange ganger de siste ukene, men det er ingen ting som står der som forklarer hvorfor du mener at det er viktig å vaske hender før man går ut på sin egen balkong. Ts forteller heller ingen ting om at noen i hjemmet er i isolasjon eller mistenkt smittet.

Et tips til en annen gang er å la være å svare andre så nebbete når du åpenbart ikke har peiling selv. 

Til slutt: det er en betydelig forskjell på å ha god hygiene og en irrasjonell forestilling om at man må vaske hendene konstant inne i sitt eget hjem for å forhindre smitte av koronavirus når det ikke er noen andre i husstanden som er smittet/mistenkt smittet.

Anonymkode: 89749...458

Nesten alle er inne pga enten isolasjon eller karantene. Dessuten er enda en grunn til å vaske hendene ordentlig hvis du ikke er isolert eller i karantene fordi du går ut og kan bli smittet. Og jeg spesifiserte også over at jeg burde ha sagt ETTR at man man har vært i balkongen

Og en siste ting: jeg bor i studentbolig og deler både bad og kjøkken med mange andre. Mange av dem går ut ofte. Så jeg har også en tips til deg, ikke anta ting

Anonymkode: 2a242...7cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hva hvis noen blåser såpebobler? Har dere tenkt på det?? Ikke sikkert at man rekker hoppe unna!!!

Anonymkode: ff8ae...620

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva hvis noen blåser såpebobler? Har dere tenkt på det?? Ikke sikkert at man rekker hoppe unna!!!

Anonymkode: ff8ae...620

Ja, jeg har registrert at såpebobler (!) åpenbart er så farlig at ungene ikke kan gå ut på flere dager etter at naboen har blåst dem utover hele nabolaget.

Anonymkode: 89749...458

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...