AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #1 Del Skrevet 19. mars 2020 Eller må jeg bare være inne? Har ikke blitt smittet. Men kan jeg bli det av å være i hagen min eller balkongen? Anonymkode: ab66c...c59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 19. mars 2020 #2 Del Skrevet 19. mars 2020 Jeg tar meg en kaffekopp på balkongen flere ganger om dagen. Hvis du vil være ekstra sikker - vask hendene før du går ut og når du kommer inn igjen. Smittesjanse - veldig liten med mindre hagen eller balkongen din er befolket med mye naboer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #3 Del Skrevet 19. mars 2020 Ja du kan da gå ut, det er anbefalt til og med. Folk blir jo tullete av å bare sitte inne å stirre i veggen. Frisk luft gjør deg bare godt. Anonymkode: 33b67...a55 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 19. mars 2020 #4 Del Skrevet 19. mars 2020 Ja herlighet, du kan jo gå ut og bare hold deg vekk fra folk og husk håndvask. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ronaldbrei Skrevet 19. mars 2020 #5 Del Skrevet 19. mars 2020 Det er livsfarlig, ikke for smitte, men for trekk. Bare en ting som er farligere enn trekk og det er gjennomtrekk. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. mars 2020 #6 Del Skrevet 19. mars 2020 Det kan være farlig om en sitter altfor nær kanten og faktisk faller ned. Ellers tror jeg at det går bra. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 19. mars 2020 #7 Del Skrevet 19. mars 2020 Kom deg ut i frisk luft på balkongen Vask hendene før og etter. Man blir tullete av å bare sitte inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #8 Del Skrevet 19. mars 2020 Balkongen er gull for tiden! Anonymkode: 99f77...df8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #9 Del Skrevet 19. mars 2020 Kan noen gi meg én eneste god grunn til at ts skal vaske hendene før og etter at hun går ut på sin egen veranda? Anonymkode: 73e60...23c 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medisinsk bruker Skrevet 19. mars 2020 #10 Del Skrevet 19. mars 2020 Så en reportasje på NRK. Balkongsang er veldig populært i Italia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #11 Del Skrevet 19. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan noen gi meg én eneste god grunn til at ts skal vaske hendene før og etter at hun går ut på sin egen veranda? Anonymkode: 73e60...23c Fordi Corona kan overleve i luft og kan sikkert dermed transporteres via luften. Anonymkode: 2a242...7cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 19. mars 2020 #12 Del Skrevet 19. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Fordi Corona kan overleve i luft og kan sikkert dermed transporteres via luften. Anonymkode: 2a242...7cd Og da tenker du at det lander på hendene dine først og fremst, ikke at du puster det inn via munn/nese? Eller at du får det i øyet? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #13 Del Skrevet 19. mars 2020 4 minutter siden, Nerine_ skrev: Og da tenker du at det lander på hendene dine først og fremst, ikke at du puster det inn via munn/nese? Eller at du får det i øyet? Sa ingenting om at du ikke kan puste det inn via munn/nese. Jeg svarte på spørsmålet bare. Dessuten kan du også få det på hendene via luften og dersom du tar deg i ansiktet kan du bli smittet Anonymkode: 2a242...7cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 19. mars 2020 #14 Del Skrevet 19. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sa ingenting om at du ikke kan puste det inn via munn/nese. Jeg svarte på spørsmålet bare. Dessuten kan du også få det på hendene via luften og dersom du tar deg i ansiktet kan du bli smittet Anonymkode: 2a242...7cd Av alle situasjoner der håndvask er viktig, tipper jeg at etter en tur på balkongen er ganske lite viktig. Hadde det vært en aktuell smittesituasjon hadde vi alle vært smittet. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #15 Del Skrevet 19. mars 2020 21 minutter siden, Medisinsk bruker skrev: Så en reportasje på NRK. Balkongsang er veldig populært i Italia. Ikke bare Italia det. Vi sitter på balkongen ofte nå. Vinker til de som går forbi! Anonymkode: b852a...214 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alivamale Skrevet 19. mars 2020 #16 Del Skrevet 19. mars 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan noen gi meg én eneste god grunn til at ts skal vaske hendene før og etter at hun går ut på sin egen veranda? Anonymkode: 73e60...23c Hvis det har vært en fasadeklatrer med koronasmitte som har kladdet og slikket på alt på balkongen til ts. Da må ts vaske hendene etter å ha vært på balkongen, men trolig ikke før h*n går ut. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #17 Del Skrevet 19. mars 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi Corona kan overleve i luft og kan sikkert dermed transporteres via luften. Anonymkode: 2a242...7cd Fremdeles ingen grunn til å vaske hendene før man går ut på balkongen. Anonymkode: 89749...458 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #18 Del Skrevet 19. mars 2020 Så lenge ikke du sitter ute mens de nærmeste naboene også gjør det (hvis de bor nært) burde det gå greit. Anonymkode: f32bb...c69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #19 Del Skrevet 19. mars 2020 3 minutter siden, Nerine_ skrev: Av alle situasjoner der håndvask er viktig, tipper jeg at etter en tur på balkongen er ganske lite viktig. Hadde det vært en aktuell smittesituasjon hadde vi alle vært smittet. Håndvask er alltid viktig uansett situasjon 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fremdeles ingen grunn til å vaske hendene før man går ut på balkongen. Anonymkode: 89749...458 Anbefaler deg å lese om mikrobiologi Anonymkode: 2a242...7cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #20 Del Skrevet 19. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Håndvask er alltid viktig uansett situasjon Anbefaler deg å lese om mikrobiologi Anonymkode: 2a242...7cd Jeg har hatt en del mikrobiologi på studiet, takk, og jobben min er avhengig av hygieniske forhold. Kan du forklare meg hvorfor ts må vaske hendene før h*n går ut på sin egen private balkong? Anonymkode: 89749...458 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg