Gå til innhold

Hvordan tror dere det blir med studier?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blir hele semesteret nå utsatt? Vil man kunne søke seg inn på studier til sommeren? 

Anonymkode: 65ac4...5cf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Min venninne på UiB fikk e-post om at de diskuterer dette. Hun skal egentlig levere endelig oppgave denne våren.

selv sitter jeg med masteroppgave her på universitetet på østlandet og får virkelig ikke til å opprettholde studiene nå. Må bidra frivillig i kommunen i disse tider samtidig som at hodet er fullt av bekymringer og engstelse. Sover dårlig... det lover ikke godt for innlevering i mai

Anonymkode: 907e1...e7a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok mastergraden før man innførte obligatorisk undervisning, inkludert masteroppgave med veileder i annen by. Jeg fikk lite ut av forelesninger, så leste på egenhand. Møtte bare opp for fest og eksamen. 

Tenker at eksamen i stor gymsal bør kunne gjennomføres selv om virus fortsatt er en utfordring, og egne løsninger for risikogruppene. 

Veldig kjedelig om dette skal sette alle et halvt år tilbake. 

Anonymkode: ce592...5b5

Skrevet

Alle mine eksamner kan tas på nett, de må bare åpne opp for hjelpemidler. De fleste må ikke ha skoleeksamen, men forstår det er vanskelig for mange studier. Har søkt på master til høsten, men ikke fått noen info av UIO hva de vurderer. 

AnonymBruker
Skrevet

Jobbene det skal søkes på etter eksamen er det nok verre med...

Anonymkode: f6570...2d5

• Opprett ny...