AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #1 Del Skrevet 19. mars 2020 Noen som har sett denne nye serien på Netflix? Jeg har binget alle episodene allerede . Den kom ut i går ,sånn er karantene livet I guess, men hva synes dere ? Var den troverdig og engasjerende ?Tror du de har basert noen av hendelsene på ekte historier? Anonymkode: 1a573...be0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinglass Skrevet 20. mars 2020 #2 Del Skrevet 20. mars 2020 Jeg har sett de første episodene nå i kveld , så langt virker det i allefall veldig spennende. Spennende tematikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apokryf Skrevet 29. mars 2020 #3 Del Skrevet 29. mars 2020 Den serien der ga meg faktisk noe. Jeg synes den var dritbra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 29. mars 2020 #4 Del Skrevet 29. mars 2020 Er på episode 7 nå. Veldig bra, beste jeg har sett på lenge. Litt for spennende kanskje. 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #5 Del Skrevet 29. mars 2020 Veldig spennende serie. Minner litt om saken med de to Bærum-søstrene som ble medlem av IS(to søstre-åsne seierstad) Anonymkode: ba42b...f3a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #6 Del Skrevet 29. mars 2020 Veldig spennende og ganske virkelighetsnært. Vet om flere i min omgangskrets som har reist til Syria, men veit jo ikke noe selv om hvordan det faktisk er der nede.. Synes karakterene var veldig realistiske Anonymkode: 3db97...2bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #7 Del Skrevet 29. mars 2020 Jeg ser aldri på serier fordi de fleste kjeder meg ekstremt. Men denne serien var superspennende! Anonymkode: 50ada...5e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #8 Del Skrevet 31. mars 2020 Synes denne nesten var for spennende Fordommene mine sa at denne serien kom til å være typisk svensk unyansert, men tok kraftig feil. Utrolig bra serie. Anbefales. Anonymkode: 29eb0...c9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Khadira Skrevet 31. mars 2020 #9 Del Skrevet 31. mars 2020 Jøsses, sjeldent en tråd er så samstemt om en serie. Blir vel nesten nødt til å sjekke den ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå