Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har brukt en rød håndkrem fra Rituales en stund. Men spriter hendene del om dagen så mulig en annen. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette mener jeg er den beste, og de har den på tilbud nå (Vitusapotek i hvert fall):

Bilderesultater for Eucerin ph5 uten parfyme

Anonymkode: eef91...f2a

AnonymBruker
Skrevet

O keefes working hands

Anonymkode: 6d242...210

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Agrysan, fås på Felleskjøpet eller Europris. Den er veldig bra, samtidig som den er rimelig også.

Anonymkode: a0559...773

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Corres med bergamot  og pære. Er egentlig en body milk, men er helt super som håndkrem også. Trekker fort inn i huden og lukter helt himmelsk godt😍

Anonymkode: 0b437...bf2

• Liker 2
Skrevet

L'Occitane sin klassiske håndkrem til vanlig bruk og Spenol i ekstra vaske- og spriteperioder. 

Skrevet

Tenkte en i str som passer i veska

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, Cecilie82 skrev:

Korres som jeg nevnte over her finnes i liten tube som passer fint i vesken, og stor til hjemmebruk. Ser jeg skrev Korres med C over her som er feil. Anbefaler deg å prøve denne. Jeg tror ikke du blir skuffet. T.o.m mannen min godtar denne når han er tørr på hendene, nettopp pga den friske duften og at den trekker fort inn i huden. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, Cecilie82 skrev:

Det var jeg som nevnte Eucerin. Det jeg gjør, er ganske enkelt å ta en liten boks (som tidligere har vært brukt til for eksempel krem til leppene) og vaske den, for så å fylle lotion i. Da har du en liten boks med krem i vesken til en hver tid.

Anonymkode: eef91...f2a

• Liker 1
Skrevet (endret)
På 19.3.2020 den 3.54, AnonymBruker skrev:

Corres med bergamot  og pære. Er egentlig en body milk, men er helt super som håndkrem også. Trekker fort inn i huden og lukter helt himmelsk godt😍

Pudderaktig konsistens skriver vita? 

Endret av Cecilie82
Skrevet

Agrysan 😍

• Liker 1
Gjest Raptuza
Skrevet

Ahava håndkrem med salter fra Dødehavet. Fås på helsekost

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Cecilie82 skrev:

Pudderaktig konsistens skriver vita? 

Vil ikke si den har det, så den skjønte jeg ikke.  Huden føles glatt og fresh. Du kan jo prøve en liten tube? Ser de har tilbud på Korres nå og gratis frakt. 

AnonymBruker
Skrevet

Spenol. Beste kremen som finnes! 

Anonymkode: 82118...cb5

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil ikke si den har det, så den skjønte jeg ikke.  Huden føles glatt og fresh. Du kan jo prøve en liten tube? Ser de har tilbud på Korres nå og gratis frakt. 

Det var bare vita som skreiv det på sin side.  Vita har tilbud? Da skal jeg prøve den

Skrevet

Bodyshop sin Hemp håndkrem er veldig effektiv og god, men den har ganske tykk konsistens så tar litt tid før den trekker seg inn i huden. Bruker den før jeg legger meg sånn at den får virke godt mens jeg sover. Denne finnes i stor utgave men også i en mindre tube til å putte i veska eller lommen 

https://www.thebodyshop.no/kropp-bad/hender/handkrem/hemp-hand-protector-645.html

Min absolutt favoritt er Ole Henriksen sin håndkrem Force of nuture, den er veldig effektiv, trekker raskt inn i huden og lukter veldig godt. Koster i underkant av 200kr, men varer lenge. Tuben passer helt fint i veska selv om den er større enn reiseutgaven fra bodyshop

https://www.vita.no/ole-henriksen-2017-oh-nurt-hand-creme

Shea butter håndkrem fra l´occitane er også god 

https://www.vitusapotek.no/har--og-kroppspleie/handpleie/handkrem/l'occitane-shea-hand-cream-30-ml-/p/952493

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...