AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #1 Skrevet 19. mars 2020 Det er så morsomt å se hvordan disse ser ut idag .. Alle de som var sikkelig populære på ungdomsskolen /videregående har snudd drastisk ..🤣 Sorry to say, men ingen ser noe bra ut idag , og kjærestene dems ... huff! Vi som var helt normale/nøytrale på ungdomsskolen har faktisk blitt noe fornuftig, vi ser veldig bra ut og har rålekre kjærester også;) Morsomt ! Anonymkode: c392a...3c1 2
Kaptein Klein Skrevet 19. mars 2020 #2 Skrevet 19. mars 2020 (endret) Endret 19. mars 2020 av Kaptein Klein 30
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #3 Skrevet 19. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er så morsomt å se hvordan disse ser ut idag .. Alle de som var sikkelig populære på ungdomsskolen /videregående har snudd drastisk ..🤣 Sorry to say, men ingen ser noe bra ut idag , og kjærestene dems ... huff! Vi som var helt normale/nøytrale på ungdomsskolen har faktisk blitt noe fornuftig, vi ser veldig bra ut og har rålekre kjærester også;) Morsomt ! Anonymkode: c392a...3c1 Nå tror jeg du ser det du ønsker å se. Anonymkode: dafb6...b37 18
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #4 Skrevet 19. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nå tror jeg du ser det du ønsker å se. Anonymkode: dafb6...b37 Det er facts;) Sjekk selv Anonymkode: c392a...3c1 2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #5 Skrevet 19. mars 2020 Jeg vil faktisk si meg enig med deg ts. På ungdomskolen var jeg ikke noe populær. Jeg ble ikke sett på som pen. For 3 år siden hadde vi reunion med ungdomskolen. Vi var I slutten av 20-årene og jeg må si at jeg var overrasket over hvor lite atraktive disse populære/pene folka hadde blitt. Det var derimot 2 stk av motsatt kjønn som prøvde seg på meg og kom med kommentarer som "Hvilken av klassene gikk du I? Jeg husker ikke deg" Nei, selvfølgelig husker du ikke meg, var ikke en man la spesielt merke til. Anonymkode: 086c6...787 11
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #6 Skrevet 19. mars 2020 Så enig 😆 dei som var populære har fått mye rynker, ser slitne ut. Skilt, mange barn med forskjellige fedre. Enkelte bor hos foreldrene i en alder av 33 år 😳😳 Anonymkode: 6dc49...fb2 5
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #7 Skrevet 19. mars 2020 Jeg er enig med deg. Jeg var nylig på 20 års jubileum for videregående og ble ganske paff da jeg så at mange av de jentene som var kvapsete og lubne, streng på tenna, kvisete og konstant fett hår og ikke noe særlig kule å se på på vgs. var nå blitt slanke og flotte damer. Mange av de var veldig stylet og så mye yngre ut enn 39 år. Mens de som så bra ut på videregående, var faktisk litt mer falmet nå, inkludert meg selv... Anonymkode: bde75...e60 8
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #8 Skrevet 19. mars 2020 Har lagt merke til dette selv, så det stemmer på veldig mange det👍🏻 Anonymkode: 282fd...d93 8
Tough cookie Skrevet 19. mars 2020 #9 Skrevet 19. mars 2020 Innimellom finner vi noen som så bra ut på videregående og som ser enda bedre ut i dag. Ganske irriterende faktisk.. 😉 7
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #10 Skrevet 19. mars 2020 Tror ikke det er slik hos oss, de som så bra ut den gang ser bra ut nå. Men så var ikke disse kjipe mobbere heller, de var normalt hyggelige, så jeg ser heller ikke problemet. Anonymkode: edbe5...c09 3
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #11 Skrevet 19. mars 2020 Ikke misforstå folkens , jeg har aldri blitt sett på som «stygg» . Guttene prøvde seg på meg på ungdomsskolen også , og var bestevenn med hun ene fra en gjeng.. men jeg var bare veldig sjenert før.. så hadde ikke så sinnsykt mange venner. Var mere nøytral « men idag har jeg såklart blitt mye penere enn det jeg var.. som alle blir) og er ekstremt populær blant gutter, men endelig har jeg fått meg en pen kjæreste Anonymkode: c392a...3c1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #12 Skrevet 19. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke det er slik hos oss, de som så bra ut den gang ser bra ut nå. Men så var ikke disse kjipe mobbere heller, de var normalt hyggelige, så jeg ser heller ikke problemet. Anonymkode: edbe5...c09 Jeg så bra ut på videregående også.. var bare veldig sjenert og tilhørte ingen grupper . Hadde andre venner.. Jeg er nå 22 år og ganske populær blant gutta , ser ganske bra ut også Anonymkode: c392a...3c1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #13 Skrevet 19. mars 2020 14 minutter siden, Anne 69 skrev: Innimellom finner vi noen som så bra ut på videregående og som ser enda bedre ut i dag. Ganske irriterende faktisk.. 😉 Så bra ut også på videregående , men de populære var aldri særlige pene heller den gangen .. men idag ser de værre ut . Anonymkode: c392a...3c1
Humas Skrevet 19. mars 2020 #14 Skrevet 19. mars 2020 Det er vel litt forskjellig, men tror det kan være noe i det Jeg var ganske populær på skolen. Så har jeg hatt 4 kjærester, 3 er døde og en er ufør. I tillegg fikk jeg en skade som har endt med at jeg har gått mye opp i vekt. Jeg har tapt meg mye pga dette dessverre. Så det kan være forskjellige grunner til det ts skriver. 3
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #15 Skrevet 19. mars 2020 Det er faktisk helt sant 😂👍 ikke alle men noen av dem. Anonymkode: f83ca...c75
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #16 Skrevet 19. mars 2020 Stemmer ikke med meg 🤷♀️ verken ungdomsskole eller vidergående, men så er ikke det å være populære og det å bære et dårlig menneske nødvendigvis det samme heller. Virker som om mange av dere voks opp dårlig miljø. Anonymkode: eb2ed...327 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #17 Skrevet 19. mars 2020 Stemmer i mitt tilfelle. Men hvor går grensen for populær? Noen ser nesten ut som de gjorde før. Ikke særlig forfalt. Men flere av de som var upopulære er heller ikke pene i dag. Anonymkode: e5c84...f79 2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #18 Skrevet 19. mars 2020 Dette stemmer veldig godt! «Bebsen» fra ungdomskolen såg ikke bra ut 20 år etter. Jeg som ingen såg på ungdomskolen, såg mye bedre ut🤗 Anonymkode: 23c2c...e53
Ullvott Skrevet 19. mars 2020 #19 Skrevet 19. mars 2020 Man har noen av de som TS nevner, som på en måte sitter fast i den tida de var populære. Jeg er i førtiårene og enkelte har faktisk samme frisyre fremdeles som da de var 15. Disse folkene peaket på ungdomsskolen. Men de fleste er jo ikke slik, så hovedinnlegget er mest av alt et eksempel på confirmation bias. Mange av de som var populære den gangen bærer med seg god selvtillit, gode sosiale evner og er faktisk høyst mentalt oppegående. Disse er vellykkede i dag også. 5
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #20 Skrevet 19. mars 2020 De fleste som var populære på min ungdomsskole og videregående har gjort det ganske bra hittil og har blitt gode mennesker. Det var de vel strengt tatt på skolen også. Anonymkode: 818a5...180 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå