AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #1 Skrevet 19. mars 2020 Eller er det lokk/tildekket? Anonymkode: c4653...78f
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #4 Skrevet 19. mars 2020 32 minutter siden, Imperfectionibus skrev: Spør de Ja.. føler det blir litt dumt å mase om det når det står på nettsiden at de har sprengt kapasitet. Håper noen her inne har bestilt og vet 😊 Anonymkode: c4653...78f 1
Imperfectionibus Skrevet 19. mars 2020 #5 Skrevet 19. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja.. føler det blir litt dumt å mase om det når det står på nettsiden at de har sprengt kapasitet. Håper noen her inne har bestilt og vet 😊 Anonymkode: c4653...78f Er ikke å mase, er jo pga at du er en potensiell kunde du spør. Kan jo og være de skjønner at dette er noe de bør nevne på siden sin, spesielt pga tiden vi er inne i
Fydda Skrevet 19. mars 2020 #6 Skrevet 19. mars 2020 Vi handler fast på Kolonial. Pappeskene er åpne, ja. Har aldri opplevd at varer ligger fritt eksponert selv om pappeskene ikke har lokk, i og med at alt som ikke har emballasje fra før puttes i små plastposer eller papirposer. Sjampo og toalettpapir er jo i emballasje, så det teller jeg ikke med her. Kjølevarer i egen pappeske, frysevarer i bærepose oppi pappeske for kjølevarer, og andre varer i egen pappeske. Mat som ikke pakkes inn på fabrikken (altså, selvplukk) puttes i små plastposer som knytes. Bakevarer som er selvplukk kommer i papirposer som er lukkes med teip. De pakker veldig lite i hver pose og pappeske (regner med at det har noe med bæring og vekt å gjøre), så når varene kommer ser det ofte ut som man har handlet mye mer enn det man egentlig har. 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #7 Skrevet 19. mars 2020 Jeg har alltid fått varene fra Kolonial levert i vanlige plastposer, mulig de har endret dette nå? Har ikke handlet fra dem siden jeg flyttet i fjor høst. Anonymkode: 17a41...e18
Musemor og tre søt Skrevet 19. mars 2020 #8 Skrevet 19. mars 2020 5 timer siden, Fydda skrev: Vi handler fast på Kolonial. Pappeskene er åpne, ja. Har aldri opplevd at varer ligger fritt eksponert selv om pappeskene ikke har lokk, i og med at alt som ikke har emballasje fra før puttes i små plastposer eller papirposer. Sjampo og toalettpapir er jo i emballasje, så det teller jeg ikke med her. Kjølevarer i egen pappeske, frysevarer i bærepose oppi pappeske for kjølevarer, og andre varer i egen pappeske. Mat som ikke pakkes inn på fabrikken (altså, selvplukk) puttes i små plastposer som knytes. Bakevarer som er selvplukk kommer i papirposer som er lukkes med teip. De pakker veldig lite i hver pose og pappeske (regner med at det har noe med bæring og vekt å gjøre), så når varene kommer ser det ofte ut som man har handlet mye mer enn det man egentlig har. Jeg er ikke HI, men har lurt på det samme. Tusen takk for informasjonen.
Fydda Skrevet 19. mars 2020 #9 Skrevet 19. mars 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har alltid fått varene fra Kolonial levert i vanlige plastposer, mulig de har endret dette nå? Har ikke handlet fra dem siden jeg flyttet i fjor høst. Anonymkode: 17a41...e18 Vi fikk i bæreposer da vi begynte å handle der i fjor høst. Pappeskene begynte å komme enten rett før jul eller rett etter nyttår, husker ikke nøyaktig når.
Nerine_ Skrevet 19. mars 2020 #10 Skrevet 19. mars 2020 Hvorfor har det noe å si om den er tildekket...?
youcancallmejune Skrevet 19. mars 2020 #11 Skrevet 19. mars 2020 Vi leier å få det i åpne pappesker, men vi handler en del når vi handler. Mulig de leverer mindre mengde varer i plastposer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå