Gå til innhold

Er jeg en av få bare, som føler meg penest UTEN sminke?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi kan vel ikke akkurat nekte for at folk går med falske bryn, lepper, vipper og hud. Har sett sminkevideoen til ei og det er mange lag brunkrem. Ikke slik brunkrem som var i 2005-ish, jeg mener Kardashian-looken.

Jeg synes jeg blir styggere jo mer sminke jeg får på meg. Jeg har hatt oppdrag for en fotograf og makeup artist en gang og jo mer jeg ble sminket jo styggere syntes jeg at jeg ble. 

Jeg synes jeg er finest uten sminke. Jeg kan bruke litt solpudder for å jevne ut og litt mascara. 

Er jeg grå mus? 

Anonymkode: 1ec56...d0c

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke spesielt pen uansett, men jeg er uansett finere uten sminke. 

Anonymkode: 41462...3a5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

så flott at du føler deg penest uten sminke! Da har du spart de pengene. Er umulig å vite om du er en grå mus uten mer informasjon en dette 

Anonymkode: c9609...f0d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir styggere med sminke 😂👍 og er stygg uten så da har det ikke noe å si for meg. 

Anonymkode: fc98d...fc7

AnonymBruker
Skrevet

Føler ikke sminke har noe med om man er en grå mus å gjøre. Heller klesstil og personlighet! :)

Anonymkode: eb288...784

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes sminke gjør meg så svett i ansiktet, særlig brunkrem synes jeg er ekkelt å ha på. Bruker vanligvis ikke sminke og føler meg vanligvis aldri svett i ansiktet, selv ikke midt på sommeren. Men med sminke på føler jeg at jeg svetter og svetter, og at sminken seiler rundt i ansiktet og til slutt havner altsammen oppned. Så jeg føler meg virkelig ikke mye pen med sminke, og det påvirker nok kroppsholdningen min negativt. 

Anonymkode: f36a3...1cb

• Liker 2
Skrevet

Hm jeg brukte å syntes jeg var penere uten sminke, spesielt på sommeren hvor jeg har litt mer farge. Nå syntes jeg nok at jeg er penest med en CC creme, litt blush og litt fylling I øynebryna. Ser litt mer gjennomført og litt mer våken ut. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går nesten alltid uten, men jeg ser jo at jeg blir penere med litt farget dagkrem, blush og et tynt lag maskara.

Anonymkode: 23c20...2fa

AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Vi kan vel ikke akkurat nekte for at folk går med falske bryn, lepper, vipper og hud. Har sett sminkevideoen til ei og det er mange lag brunkrem. Ikke slik brunkrem som var i 2005-ish, jeg mener Kardashian-looken.

Jeg synes jeg blir styggere jo mer sminke jeg får på meg. Jeg har hatt oppdrag for en fotograf og makeup artist en gang og jo mer jeg ble sminket jo styggere syntes jeg at jeg ble. 

Jeg synes jeg er finest uten sminke. Jeg kan bruke litt solpudder for å jevne ut og litt mascara. 

Er jeg grå mus? 

På nært hold er alle penest uten sminke syms jeg. Unntak er kanskje en leppefarge og som er så diskre at man ikke kan se i det hele tatt at det er sminke

Anonymkode: 475bd...8b5

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg går nesten alltid uten, men jeg ser jo at jeg blir penere med litt farget dagkrem, blush og et tynt lag maskara.

Anonymkode: 23c20...2fa

Skriver under på denne. Blir finere med bittelitt, men jeg kler ikke masse - da blir jeg styggere.

Anonymkode: 6ad18...0d2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Liker ikke å gå helt uten sminke. Har litt rødblusset hud i ansiktet, og veldig lyse bryn og vipper (farger brynene med farge da) men må likevel ha litt sminke på for å føle meg vel. Men med mye sminke ser jeg bare rar ut. Full cover foundation, contouring og kraftig påtegnet øyebryn og catliner, ser jeg ikke bra ut med. Liker det naturlig. Heldig du som føler deg vel uten noe sminke. Skulle ønske jeg også gjorde det.

Anonymkode: a9615...80b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trives egentlig best uten sminke og da særlig ansiktsminke. Men ser mer våken og opplagt ut med maskara. Har naturlig mørke vipper og bryn men veksten er sparsommelig så hjelper på å fylle litt inn. For mye sminke gjør at jeg ser eldre ut og det trenger jeg ikke med mine 47 år. Less is more i mitt tilfelle.  

image.png

image.jpeg

Anonymkode: cbcb3...610

AnonymBruker
Skrevet

Og det var ikke meninga å legge til 2 enhjørninger.😂😂😂

Anonymkode: cbcb3...610

• Liker 3
Skrevet

Eg er finest uten.

Skrevet

Brunkrem?   Jeg er definitivt penest med sminke, det syns jeg de aller fleste norske kvinner er. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at du bare er mest vant til å se deg selv uten sminke og derfor er mest komfortabel med det. Det er helt fair. 

De fleste sminker seg uansett naturlig og holder seg et godt stykke unna Kardashian-looken. 

Anonymkode: 43351...530

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er finest med sminke. Føler meg helt forferdelig uten, men går fortsatt ofte uten fordi jeg har lite ork til å bruke tid på å sminke meg.

Anonymkode: 4f4ed...63a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er jeg grå mus? 

Sannsynligvis vet du ikke hvordan du sminker deg pent og naturlig. De fleste ser best ut med litt sminke. 

Anonymkode: 0a481...f2e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kardashian-looken ser best ut på Kardashians. Ikke alle passer med den sminkestilen. 

Anonymkode: 2c0da...f37

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel INGEN som blir styggere av mascara? Å være oversminket er ikke pent, men jeg tror ingenting på at det finnes mennesker som er penere uten litt øyesminke. 

Anonymkode: f0276...770

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...