AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #61 Del Skrevet 19. mars 2020 Står at en 29åring er innlagt.... Så... Er ikke bare Olga på 90. Anonymkode: 54892...083 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vhgj Skrevet 19. mars 2020 #62 Del Skrevet 19. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Står at en 29åring er innlagt.... Så... Er ikke bare Olga på 90. Anonymkode: 54892...083 Neida, men det er flere "Olga" i en meget voksen alder enn det er unge folk som står i faresonen. Det er en del som har dårlig helse selv om man er ung, denne 29åringen er mest sannsynlig en av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #63 Del Skrevet 19. mars 2020 Akkurat nå, Vhgj skrev: Neida, men det er flere "Olga" i en meget voksen alder enn det er unge folk som står i faresonen. Det er en del som har dårlig helse selv om man er ung, denne 29åringen er mest sannsynlig en av dem. Åjaa.. 🤨 Anonymkode: 54892...083 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #64 Del Skrevet 19. mars 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Er jo ikke snakk om å "redde" Olga på 90 fra viruset. Er snakk om å redde helsevesenet og resten av samfunnet som kollapser hvis helsevesenet ikke fungerer. Anonymkode: 380ff...9df Det virker som at det er utrolig mange som ikke evner å forstå dette Anonymkode: e3c57...28e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #65 Del Skrevet 19. mars 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: 6 personer er døde og økonomien er rasert. Hvor dumme er folk egentlig? Anonymkode: c1b2f...76c Ja, det kan du spørre deg selv om. Jeg tok meg den frihet å rette skrivefeilene dine. Anonymkode: e3c57...28e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medisinsk bruker Skrevet 19. mars 2020 #66 Del Skrevet 19. mars 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Har vi virkelig stengt alle skoler, barnehager og muligens ødelagt menneskers karriere, psyke, sosiale liv og økonomi pga at eldre mennesker som UANSETT HADDE DØDD i nærmeste fremtid skal forsøkes å reddes? Døde i Norge: Snittalder 89 år Gjennomsnittsalderen for de fem første som er døde av koronavirus i Norge er 89 år, opplyser Folkehelseinstituttet til NRK. Alderen til den sjette døde er ikke offentliggjort ennå. Jeg mener ikke å være kald eller å bagatellisere de etterlatte, men når det blir sagt i Debatten at de som hovedsakelig dør av dette er de som uansett hadde dødd av en lungebetennelse og liknende så blir jeg matt. Det er ikke mulig? Det må være noe de ikke forteller oss? Anonymkode: e48ca...eb3 Det er mye ikke myndighetene vil fortelle oss. Korrupte stater faller først i de fleste sammenhenger. Just the beginning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #67 Del Skrevet 19. mars 2020 12 hours ago, AnonymBruker said: 6 Personer er død og økonomien er rasert. Hvor dum er folk egentlig? Anonymkode: c1b2f...76c Så dumme at de tror det stopper etter 6 personer? Anonymkode: 58c2e...255 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #68 Del Skrevet 19. mars 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, vi har stengt Norge for å redd Olga (90), Hege (34 med nyresvikt, 2 barn, ingen far inne i bildet), Rune (56 med kreft, gift, far til to, bestefar til 5), Nina (62 med kols, hjelpepleier på sykehjem), Emma (18 med alvorlig cp), Vetle (24 med hjertefeil, snart utdannet lærer). Skal jeg fortsette? Anonymkode: 7a03d...8b9 Jeg kan fortsette. Julie (19) som havner i en bilulykke når helsevesenet er overbelastet og ikke har kapasitet til å hjelpe annet enn en brøkdel av de som trenger det. Og Anne (31) som har et risikosvangerskap og havner i for tidlig fødsel, men ikke får hjelp i tide og mister Sindre (0). Samt Anders (49) med akutt hjerteinfarkt som dør hjemme mens familien ikke kan gjøre annet enn å se på, fordi det ikke finnes en eneste ledig ambulanse på det tidspunktet. Anonymkode: 6c6d1...4c2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #69 Del Skrevet 19. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg kan fortsette. Julie (19) som havner i en bilulykke når helsevesenet er overbelastet og ikke har kapasitet til å hjelpe annet enn en brøkdel av de som trenger det. Og Anne (31) som har et risikosvangerskap og havner i for tidlig fødsel, men ikke får hjelp i tide og mister Sindre (0). Samt Anders (49) med akutt hjerteinfarkt som dør hjemme mens familien ikke kan gjøre annet enn å se på, fordi det ikke finnes en eneste ledig ambulanse på det tidspunktet. Anonymkode: 6c6d1...4c2 + at Anne (31) kan risikere å dø selv minutter etter at hun har mistet Sindre. Anonymkode: 1c693...fe2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #70 Del Skrevet 19. mars 2020 Just now, AnonymBruker said: Jeg kan fortsette. Julie (19) som havner i en bilulykke når helsevesenet er overbelastet og ikke har kapasitet til å hjelpe annet enn en brøkdel av de som trenger det. Og Anne (31) som har et risikosvangerskap og havner i for tidlig fødsel, men ikke får hjelp i tide og mister Sindre (0). Samt Anders (49) med akutt hjerteinfarkt som dør hjemme mens familien ikke kan gjøre annet enn å se på, fordi det ikke finnes en eneste ledig ambulanse på det tidspunktet. Anonymkode: 6c6d1...4c2 Ja, her er det mange som er flinke til å dikte. Anonymkode: 58c2e...255 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #71 Del Skrevet 19. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, her er det mange som er flinke til å dikte. Anonymkode: 58c2e...255 Hvorfor er det så vanskelig å forstå at helsevesenet VIL bli akutt overbelastet om vi ikke gjør aktive tiltak, slik vi gjør nå, for å forhindre det? Det er jo helt elementær logikk? Det kan virkelig ikke stå så ille til med intelligensen, eller? Anonymkode: 6c6d1...4c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #72 Del Skrevet 19. mars 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en kvinne i tredveårene som har to barn, og også kreft. Jeg har derfor nedsatt immunforsvar og har fått beskjed fra legene på sykehuset om at jeg og min familie bør overholde full isolasjon. Dersom jeg skulle være så uheldig å få korona er det visstnok stor fare for at jeg vil dø. Anonymkode: 4aa24...330 Utfra rapportene som er kommet fra Kina hvor man har gjnnomgått alle dødsfall så hadde de fleste flere av de nevnte sykdommene. Men helt klart, alle med nedsatt immunforsvar er i en risikosone - så man må jo holde seg inne. Og man kan være uheldig. Dog kan det se ut som de som omkom av det hadde flere sykdommer, og høy alder. Anonymkode: d263e...a23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #73 Del Skrevet 19. mars 2020 Just now, AnonymBruker said: Hvorfor er det så vanskelig å forstå at helsevesenet VIL bli akutt overbelastet om vi ikke gjør aktive tiltak, slik vi gjør nå, for å forhindre det? Det er jo helt elementær logikk? Det kan virkelig ikke stå så ille til med intelligensen, eller? Anonymkode: 6c6d1...4c2 Det er like elementært å forstå at det vil måtte prioriteres. Det er ikke slik at coronasyke går foran absolutt alle, de går bare foran mange siden coronasyke ikke har en lavere verdi enn andre. Anonymkode: 58c2e...255 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #74 Del Skrevet 19. mars 2020 8 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg kan fortsette. Julie (19) som havner i en bilulykke når helsevesenet er overbelastet og ikke har kapasitet til å hjelpe annet enn en brøkdel av de som trenger det. Og Anne (31) som har et risikosvangerskap og havner i for tidlig fødsel, men ikke får hjelp i tide og mister Sindre (0). Samt Anders (49) med akutt hjerteinfarkt som dør hjemme mens familien ikke kan gjøre annet enn å se på, fordi det ikke finnes en eneste ledig ambulanse på det tidspunktet. Anonymkode: 6c6d1...4c2 Hvordan kommer disse til å klare seg når de i tillegg blir smittet av corona på sykehuset fordi det er overalt og ingen bryr seg? Anonymkode: 58c2e...255 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #75 Del Skrevet 19. mars 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Selv er jeg 50 år og i risikogruppen. Men ikke dårligere enn at jeg har et fullverdig liv i det daglige og jeg ønsker å leve i 50 år til. Anonymkode: c4d95...d3c Hvem vil egentlig leve til de er 100 år?? Tenk hvis alle skal bli over 100 år, hvor overbefolket blir ikke denne verdenen, som allerede er det, da? Og helsevesenet får enda mer jobb med folk som piner seg ut til det siste for å leve lengst mulig. Hadde du nøyd deg med å bli 92? 😛 Anonymkode: ac6c0...3af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg