Gå til innhold

Vi som tror vi har korona?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Begynte med lette brystsmerter forrige uke som varte i noen dager, så gikk det over og følte meg fin. På lørdag våknet jeg med intens hodepine og stikking i ørene, samme på søndag. I dag har jeg fått tilbake brystsmertene, kjennes ut som en brennende følelse. Våknet også med sår hals og stiv i musklene. Føler meg ellers litt pjusk og slapp, men er ikke tett i nesen, har ikke feber eller hoste. Normalt sett hadde jeg gått på jobb med dette, men ikke i disse tider. 

Anonymkode: a0ca7...e7d

Skrevet

Jeg har hatt veldig milde smerter/ubehag i brystet i et par uker nå, og dessuten tørrhoste og åndenød i samme periode, varierende i styrke. Før dette hadde jeg noen dager med mer ordinære forkjølelsessymptomer. Samboeren min (som jobber på sykehus, uten smittevernutstyr) hadde også disse symptomene (inkl. tørrhoste og brystsmerter) for noen uker siden. 

For min del hjelper det (for psyken og fysikken) å gå lange turer med hunden, og "smertene" (i den grad jeg kan snakke om smerter nå) er verst når jeg sitter i ro hjemme. Jeg skjønner selvsagt at noceboeffekten kan spille meg et puss, altså at symptomer kan oppstå eller bli verre pga angst og bekymringer. 

Har ikke vært i kontakt med det allerede overbelastede helsevesenet, men har termometer og pulsoksymeter som viser greie tall. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk vondt i halsen i går, bare litt. Fikk også milde smerter i den ene lungen og det brant bittelitt. I dag har den vonde halsen blitt verre, føler meg tykk i halsen som ved en forkjølelse og det kjennes som om jeg har skreket av full hals. Har også hodepine, men ikke så ille enda. Er usikker på om jeg har feber da jeg har tatt paracet på grunn av andre smerter. Det er i så i fall lav feber. Innimellom kjenner det ut som kinnene brenner for å så blir normale igjen. De er ikke varme på huden. 

Det er et press i brystet, omtrent på brystbeinet. Er tungpusten, innimellom så er det som om jeg nesten ikke får puste, for å så bli greit igjen. Jeg er astmatiker så jeg er egentlig vant til å være tungpusten, men dette føles annerledes. Har ikke tørrhoste. Men, jeg har slimhoste daglig så det er kanskje ikke så rart. 

Er "spent" på hvordan det utvikler seg.

Anonymkode: 9c20e...f77

• Opprett ny...