Gå til innhold

Tror dere 17 Mai blir avlyst i år?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Blir ikke som i fjor ... kanskje med flagget på halv stang istedet😞

Anonymkode: 12980...7cb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Man kan vel ikke avlyse en dato? Eller har det kommet nye regler i kjølevann av coronaviruset? 

Men noe 17. Mai feiring på den måten vi er vant til blir det nok ikke. 

Anonymkode: b7889...92a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå er alt av konfirmasjoner i mai avlyst, så da blir det nok ikke 17. mai tog som vi er vant med. Men feire landet vårt kan vi gjøre uten å mingle med hundrevis/ tusenvis andre 🥳🌿🇳🇴

Anonymkode: 08031...c48

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kan vel ikke avlyse en dato? Eller har det kommet nye regler i kjølevann av coronaviruset? 

Men noe 17. Mai feiring på den måten vi er vant til blir det nok ikke. 

Ts mente nok 17. Mai feiringen 🙈

Anonymkode: 7c2e6...57d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts mente nok 17. Mai feiringen 🙈

Anonymkode: 7c2e6...57d

😂 Skjønte det, men klarte ikke å dy meg 🙈🥴

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg tror ikke det blir 17.mai feiring slik vi kjenner den, men helt sikkert noe digitalt opplegg. Å

Anonymkode: 3e052...524

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det blir 17 mai feiring. På nett. Antagelig med slike storskjermer der det er mulig å ha tusenvis av mindre skjermbilder så kan alle sitte stivpynta i egne stuer samtidig som det feires sammen.

Ikke at jeg bryr meg, 17 mai er ikke sååååå viktig.

Anonymkode: c3fb0...9fa

Er ikke 17. Mai viktig for deg? Wow..😳

Anonymkode: 77b92...0d0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke 17. Mai viktig for deg? Wow..😳

Kan være at vedkommende tenker sammenlignet  med epidemien , for da er ikke 17 mai viktig. Det er viktigere at vi får mer kontroll på sykdommen, ikke at noen barn ikke får gått i tog, og at disse tullete russenissene kan kjøre rundt med russebussene dere og spille "dunkadunka musikk" til de blir tullete i hodet. 

Ja, det er koselig med tog og at vi feirer 17 mai, men akkurat nå er ikke det så viktig. For min del bryr jeg meg mer om de som er syke, og håper at de blir friske igjen og at vi før eller siden får mer kontroll , at antall smittede går ned. Det er det som er viktigst nå!

Anonymkode: 142bd...b09

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datoen vil nok komme, men den tradisjonelle feiringen vil nok måtte utgå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi slipper alle de tåpelige bunadstrådene her inne i år da. Hvert jævla år er det side opp og side ned med bunadspreik og krangling om hvilken bunad som er finest og folk som blir dødelig fornærma om noen mener bunaden deres er stygg. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan være at vedkommende tenker sammenlignet  med epidemien , for da er ikke 17 mai viktig. Det er viktigere at vi får mer kontroll på sykdommen, ikke at noen barn ikke får gått i tog, og at disse tullete russenissene kan kjøre rundt med russebussene dere og spille "dunkadunka musikk" til de blir tullete i hodet. 

Ja, det er koselig med tog og at vi feirer 17 mai, men akkurat nå er ikke det så viktig. For min del bryr jeg meg mer om de som er syke, og håper at de blir friske igjen og at vi før eller siden får mer kontroll , at antall smittede går ned. Det er det som er viktigst nå!

Anonymkode: 142bd...b09

Hvis det var det personen mente så, beklager. Trodde vedkommende mente 17. Mai generelt ikke var en så viktig dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mine tvil, for å være helt ærlig. Vi blir nok sittende hjemme i finstasen mens vi spiser pølser og is og henger på nettet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Håper den blir avlyst 🤫🤫🙈

Anonymkode: 9cd6b...fb9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja jeg syns vi skulle avlyse 17. mai så lenge vi har influensa i landet. Det er tross alt to unge mennesker som har dødd av det allerede i år. Influensa altså, ikke corona.

Anonymkode: 93d53...2eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 minutter siden, jukkapalme skrev:

Kanskje vi slipper alle de tåpelige bunadstrådene her inne i år da. Hvert jævla år er det side opp og side ned med bunadspreik og krangling om hvilken bunad som er finest og folk som blir dødelig fornærma om noen mener bunaden deres er stygg. 

Det blir: Skal du ha på deg bunad hjemme?-tråder istedenfor da. Sann mine ord.

Anonymkode: 93d53...2eb

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skulle egentlig bestille meg ferie til Tromsø for å feire 17 Mai., men tenke at dette sikkert ikke blir noe av. Kan ikke komme på noen arrangement som har større folkesamling på et og samme sted, minus de største konsertene / festivalene. 

Hva tror dere? 

Anonymkode: b035e...f0d

Hvis 17.mai feires med tog og folk ute i år, så er det et mirakel.  Det tror jeg akkurat 0 prosent på.

De fleste ekspertene ser ut til å mene at vi må forberede oss på 8 mnd til 1,5 år med sosial isolasjon og begrenset direkte kontakt.

Anonymkode: 127fc...e15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis 17.mai feires med tog og folk ute i år, så er det et mirakel.  Det tror jeg akkurat 0 prosent på.

De fleste ekspertene ser ut til å mene at vi må forberede oss på 8 mnd til 1,5 år med sosial isolasjon og begrenset direkte kontakt.

Anonymkode: 127fc...e15

Dette vil vare i mange år, men ikke på grunn av virus i seg selv. Går det mange måneder fra nå med isolasjon, så faller Norge sammen uansett, og da snakker vi om at det ikke blir noe Norge igjen på vår LIVSTID. 

Anonymkode: 30f58...9af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

😂 Skjønte det, men klarte ikke å dy meg 🙈🥴

Nei det er mange av de som ikke klarte å dy seg....

Anonymkode: 686d2...001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skulle egentlig bestille meg ferie til Tromsø for å feire 17 Mai., men tenke at dette sikkert ikke blir noe av. Kan ikke komme på noen arrangement som har større folkesamling på et og samme sted, minus de største konsertene / festivalene. 

Hva tror dere? 

Nei, kom for helvete ikke drassende med noe smitte hit!

Anonymkode: a2707...4d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...