AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #1 Skrevet 18. mars 2020 Har lysnet håret en del (hos frisør) og fikk anbefalt lillashampoo for å beholde den kalde fargen. Vet hvordan man bruker lillashampoo, men har hørt at den kan være litt skadelig. Håret mitt er ikke totaltskada, har gjort dette i et jevnt tempo hos frisør, men det er selvsagt mitt mer slitt enn det var før prosessen startet. Kan lillashampoo slite mer? Anonymkode: 19b57...3ad
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #2 Skrevet 18. mars 2020 Spørs hvilken lillashampo du velger. Noen sliter mer enn andre og tørker ut håret - andre tilfører mer fuktighet og er pleiende. Anonymkode: b7192...2aa
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #3 Skrevet 18. mars 2020 Hvilke vil du ikke anbefale og hvilke vil du anbefale? Om du vet noe forskjell? Frisørene er stengt så litt vanskelig å bare dra innom en i disse tider 😛 Anonymkode: 19b57...3ad
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #4 Skrevet 18. mars 2020 Hm, dette blir kun utifra egne erfaringer, men ta f.eks Fudge som mange anbefaler. Blir fin farge, men den tørker ut håret mitt. Kjennes ut som høy når jeg er ferdig i dusjen, selv etter balsam🙈 Litt det samme med L’Oréal. De jeg synes har vært best er Kevin Murphy (både lillashampo og balsam, og en egen fargekur). Den er mild og god for håret og blir veldig fin i fargen😊 Liker også Lanza sin. Begge de to merkene har vært gode mot håret mitt iallfall - føler de ikke har gjort noen ytterligere skade! Anonymkode: b7192...2aa
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #5 Skrevet 19. mars 2020 Jeg bruker denne fra Joico. Den tar bort gult skjær, håret lysner og bevarer den kalde fargen, samtidig som den pleier håret og etterlater det mykt. Jeg er veldig fornøyd med denne, da jeg har prøvd mange, som tørker ut håret og gjør det fett. Denne er gull verdt. https://www.joico.no/produkter/blonde-life-violet/bonde-life-violet-shampoo Anonymkode: b5b7a...9d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå