AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #1 Del Skrevet 18. mars 2020 Jeg vet virkelig ikke hvor jeg skal plassere dette, men jeg skriver her jeg. Håper deg går bra. Helt siden dette koronaviruset har spredd seg så ekstremt, så har jeg hatt så sykt rare drømmer. Jeg får liksom ikke ordentlig søvnkvalitet, og jeg får sånn «sove-angst» Jeg har det litt av og på, men den siste uken har jeg hatt det 3 dager på rad. Og jeg husker ikke alle sammen, men mange av de handler om jordens undergang, at foreldrene mine står på hver sin ende og plutselig forsvinner fra meg. Den siste drømmen var veldig husker jeg, men kan ikke huske i detaljer. Er det noen andre som har drømt noe sært nå den siste tiden? Har hørt mange av vennene mine har opplevd det. Kan hende jeg overreagerer og at det sikkert ikke en gang er korona-hysteriet, men ja. Tror det har påvirket meg. Noen andre som føler det sånn? Sorry for et så langt innlegg 🥺 Anonymkode: 71e69...660 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #2 Del Skrevet 18. mars 2020 Det* Anonymkode: 71e69...660 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brannslangen Skrevet 18. mars 2020 #3 Del Skrevet 18. mars 2020 Du kan være sanndrømt. Det meste tyder på at vi går mot undergangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #4 Del Skrevet 19. mars 2020 8 timer siden, Brannslangen skrev: Du kan være sanndrømt. Det meste tyder på at vi går mot undergangen. Jeg håper ikke det. jeg blir skikkelig redd når våkner damn Anonymkode: 71e69...660 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #5 Del Skrevet 19. mars 2020 jeg har sett flere døde skjærer de siste dagene, kan være et tegn på død. Anonymkode: 9abee...362 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #6 Del Skrevet 19. mars 2020 Det er vel ikke uvanlig å ha vonde eller kaotiske drømmer når man er stresset eller bekymret, så vidt jeg har forstått. For min del pleier sånt å gå over når jeg har fått bearbeidet tankene mine i våken tilstand, men det tar gjerne noe tid. Anonymkode: a651f...b08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #7 Del Skrevet 19. mars 2020 Jeg drømte om å bli overvåket av et alien-skip oppi skyen i natt, prøvde å gjemme meg for det. Men det skyldes nok at vi alle føler oss litt overvåket for tiden, i disse coronatider hvor alle passer seg for hverandre. Anonymkode: 02836...0be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #8 Del Skrevet 19. mars 2020 Jeg drømte at jeg sto utenfor G-sport(!) og fikk panikk fordi ingen vasket hendene sine. 🤣 Anonymkode: a9c2b...d6f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #9 Del Skrevet 19. mars 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg drømte om å bli overvåket av et alien-skip oppi skyen i natt, prøvde å gjemme meg for det. Men det skyldes nok at vi alle føler oss litt overvåket for tiden, i disse coronatider hvor alle passer seg for hverandre. Anonymkode: 02836...0be Uff, man da vet du hvert fall at du ikke er den eneste som drømmer rart denne tiden Anonymkode: 71e69...660 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #10 Del Skrevet 19. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg drømte at jeg sto utenfor G-sport(!) og fikk panikk fordi ingen vasket hendene sine. 🤣 Anonymkode: a9c2b...d6f Hahahahahahahahahahahah jeg lo faktisk av dette Anonymkode: 71e69...660 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg