Gå til innhold

Jeg driter i korona

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man lever kun én gang. Aldri i verden om dette viruset skal få stoppe meg og min kamp.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Brannslangen skrev:

Man lever kun én gang. Aldri i verden om dette viruset skal få stoppe meg og min kamp.

Det er jo ikke nødvendigvis opp til deg. Kanskje du er en av de uheldige som stryker med av det, selv om du er relativt ung og helt frisk. Hva er din kamp, forresten?

Anonymkode: 41426...b06

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Brannslangen said:

Hva er din kamp? Har du en spesiell kamp som du ikke kan eller vil sette på vent i noen uker?

Anonymkode: 353b6...a9d

• Liker 1
Gjest HunSomSaDetRettUt
Skrevet
4 minutter siden, Brannslangen skrev:

Viruset driter ikke i deg.

AnonymBruker
Skrevet

Synes man skal ta lærdom av gutten på 21 tror jeg det var i Malaga.... som ikke ante han hadde leukemi i disse dager. Han overlevde ikke Korona. 

At han døde for folk opptrådte hensynsløst er sikkert ikke tilfelle, men dette gjør folk ekstra utsatt om folk driter i Korona for sin egen del! 

Det kan ha stor betydning for andre. 

Anonymkode: 6dc65...47d

• Liker 1
Skrevet

Er vel ingen som hindrer deg i å lese Mein Kampf hvis det er din greie. Med mindre du hadde tenkt til å låne den på biblioteket da, men tror ikke de har slik litteratur uansett.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Synes man skal ta lærdom av gutten på 21 tror jeg det var i Malaga.... som ikke ante han hadde leukemi i disse dager. Han overlevde ikke Korona. 

At han døde for folk opptrådte hensynsløst er sikkert ikke tilfelle, men dette gjør folk ekstra utsatt om folk driter i Korona for sin egen del! 

Han døde av kombinasjonen uoppdaget kreft og korona. Slikt skjer. Folk får kreft. Folk dør. C'est la vie.

Anonymkode: 8538d...5ab

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg er helt enig! Jeg bare håper at den holdningen som folk nå viser er noe vi klarer å beholde selv etter viruset gir seg. Fordi det gjelder mange andre virus også.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Kaptein Klein said:

Er vel ingen som hindrer deg i å lese Mein Kampf hvis det er din greie. Med mindre du hadde tenkt til å låne den på biblioteket da, men tror ikke de har slik litteratur uansett.

Joda, det har de!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ettersom vi bare lever én gang kan det jo være smart å ta veloverveide valg slik at man får mest ut av dette ene livet?🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 9c335...011

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Brannslangen skrev:

Hvilken kamp driver du? 

Du kan være smittet, uten at du vet det. Du kan smitte mange. Folk som har sykdommer, som tåler dette dårlig. 

Anonymkode: da911...493

AnonymBruker
Skrevet

Helt ok at en bare lever en gang, men de aller fleste ønsker å leve lengre og holde seg friske i dette ene livet som vi alle har. 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Kaptein Klein skrev:

Det har de. Den har jeg lånt der.

Anonymkode: 5db8c...410

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, HunSomSaDetRettUt said:

Jo egentlig. Viruset herjer vilt uten å tenke og føle. Det betyr ikke at ts evt slipper unna.

Anonymkode: cfdbd...142

Skrevet
10 minutter siden, Kaptein Klein skrev:

Jo, jeg har sett den der

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jo egentlig. Viruset herjer vilt uten å tenke og føle. Det betyr ikke at ts evt slipper unna.

Anonymkode: cfdbd...142

IGJEN: (Vi leser ikke hva vi vil her)

Ikke: viruset driter i deg.

Faen, lærer driten skal leve også her....

Anonymkode: 46665...f32

AnonymBruker
Skrevet

tror jeg har lærer-virus.

Anonymkode: 46665...f32

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han døde av kombinasjonen uoppdaget kreft og korona. Slikt skjer. Folk får kreft. Folk dør. C'est la vie.

Anonymkode: 8538d...5ab

Nettopp. Korona hadde stor betydning for at han døde nå. 

• Opprett ny...