Gå til innhold

Corona, mangel på alenetid, hjemmekontor... Utfordrende!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Mannen har hjemmekontor, først tre uker sykemelding og nå hjemmekontor. Jeg merker han er for lite stimulert. Ikke vært utenfor døren på 4 uker(!) fordi han er redd han kan smitte andre. Med corona som han ikke har et eneste symptom på. Altså, for mye hjemme, for lite stimuli og dette har ført til at han nå frykter han kan være en av de få som har viruset uten å merke det. Og nei, han er høyt utdannet, en god jobb, og en oppegaåemde mann, men dette har gjort han, og oss, lite godt. 

Poenget her er ikke at han ikke går ut, poenget er at jeg holder på å klikke. Delvis fordi min mann, som er gått fra å jobbe i Nordsjøen og jobbe MYE, til nå å være hjemmeværende og KUN hjemme, fjør meg gal. Jeg er i full jobb og Heldigvis for det. 

situasjonen gjør meg gal, fordi jeg ikke er vant med dette. Vi har barn, men de er store. 

Så, please, noen må være enig med meg i at disse tider er direkte kvelende for forholdet?!

Anonymkode: 09f5c...4b7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Gå ut selv. Hvorfor må absolutt mannen din ut av huset?

Anonymkode: 90ab4...c6c

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Herregud! Det er så mye syting om dagen! Folk dør og blir kritisk syke og folk klager fordi de må være hjemme, sammen. Bruk hodet litt. Vær så snill.

Anonymkode: 0a531...599

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Herregud, skjerp deg. Gå deg en tur sjæl da vell? 
Det er familier som mister nære og kjære for øyeblikket med dette viruset og du syter fordi du må bruke litt ekstra tid med din nå. 🙄 er det mulig. 

Anonymkode: 47f72...655

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er utfordrende med så store endringer i hverdagen, foreslår at dere forsøker å ha noen gode samtaler om det og forsøke å finne måter å fungere videre på.  Er garantert ikke bare du som kjenner på det. Lykke til

Anonymkode: d03ef...e8b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Gå deg en tur. Kjør deg en tur. Les en bok, se en film eller 3, Skype med en venninne. Ta mannen med ut på tur på en øde plass. Hold ut! Dette er ikke kjekt for noen. Men vi må bare. Ikke ta noen drastiske avgjørelser i forholdet nå, ihvertfall. Vi er i en unntakstilstand.

Anonymkode: a99b9...b5e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mannen har hjemmekontor, først tre uker sykemelding og nå hjemmekontor. Jeg merker han er for lite stimulert. Ikke vært utenfor døren på 4 uker(!) fordi han er redd han kan smitte andre. Med corona som han ikke har et eneste symptom på. Altså, for mye hjemme, for lite stimuli og dette har ført til at han nå frykter han kan være en av de få som har viruset uten å merke det. Og nei, han er høyt utdannet, en god jobb, og en oppegaåemde mann, men dette har gjort han, og oss, lite godt. 

Poenget her er ikke at han ikke går ut, poenget er at jeg holder på å klikke. Delvis fordi min mann, som er gått fra å jobbe i Nordsjøen og jobbe MYE, til nå å være hjemmeværende og KUN hjemme, fjør meg gal. Jeg er i full jobb og Heldigvis for det. 

situasjonen gjør meg gal, fordi jeg ikke er vant med dette. Vi har barn, men de er store. 

Så, please, noen må være enig med meg i at disse tider er direkte kvelende for forholdet?!

Anonymkode: 09f5c...4b7

Full forståelse. Mannen min syter om han ikke får lov til å ha hjemmekontor ellers i året,  og har hjemmekontor flere dager i uken. Jeg har sagt at jeg virkelig trenger alenetid, mem det får jeg aldri. Han er hjemme døgnet rundt. Synes det er bedre å være hjemme jeg, med hjemmekontor. Da får jeg sjansen til å lade bedre enn når jeg er sammen med 40 stykk på jobb og kommer hjem til huset hans, for det er slik det føles. 

Anonymkode: 8aaa9...edc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min pleier å jobbe mye og har vært hjemme ca to uker. Jeg elsker det! Elsker at vi kan bruke så mye tid sammen. 

Anonymkode: 54018...4cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...