Gå til innhold

Blir det inne-påske på samtlige?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller får hyttefolket strømme til fjells uten frykt for represalier og bøter?

Anonymkode: c5894...09d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Blir nok hjemmepåske. Det er mange år siden sist. Blir sikkert koselig det også.

Anonymkode: 139a9...854

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så fremt vi er frisk og rask har vi tenkt oss ut på tur, selvfølgelig i vår hjemkommune.

Anonymkode: d8643...302

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde planlagt å besøke familie, men det ser ut til at det blir hjemmepåske! Litt dumt siden vi også hadde hjemmejul og det begynner å bli lenge siden vi har fått sett slekta, men det går fint :)

Anonymkode: 63fc1...72f

Skrevet

Det blir hjemmepåske, men har overhode ikke tenkt å være inne hele tiden. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hjemmepåske med jogge- og gåturer. Blir første gang i livet mitt, tror jeg til og med skal kjøpe gule lys og litt påskeliljer.

Anonymkode: 4ebaa...9bf

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Innepåske? Man kan da (foreløpig) oppholde seg utendørs så fremt man ikke er syk, og man passer på å holde god avstand fra andre.

Anonymkode: ac19e...c31

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Naturen er da stor. Jeg skal jobbe om jeg fortsatt kan.

Anonymkode: 611fd...235

AnonymBruker
Skrevet

Har alltid hatt fri man-ons i påsken men vet ikke om jeg gidder å bruke feriedager på det i år🙃

Anonymkode: f0bc6...194

• Liker 1
Skrevet

Tenker det blir hjemmepåske.  Har hytte i kommunen, men akter ikke å belaste helsevesenet med å hente oss der om vi skulle bli syke eller skader oss.  Satser på sol på terrassen i stedet :)

• Liker 1
Skrevet

Hjemmepåske blir det ja, men så lenge jeg holder meg frisk har ingen planer om å være inne hele tiden! Satser på strålende sol slik at jeg kan dra på sykkelturer!😁

Skrevet

Synes det er for lenge til påske at jeg orker å ta stilling til det. Er vel mer et spørsmål om det blir karantenepåske eller ikke..

• Liker 2
  • Opprett ny...