AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #1 Skrevet 18. mars 2020 Ikke nødvendigvis nøyaktig dette bildet. Men jeg liker litt bilder med naturfarger. Men er usikker på om det krasjer med stilen min. Det skiller jo seg ut, men vet ikke om det blir too much. Her er et ca. bilde av hvordan leiligheten min er. Passer et slik bilde inn? Eventuelt forslag til noe annet? Så jeg har litt disse fargetonene og loftsleilighet. Krasjer det totalt med et grønt/blått naturbilde av fossefall? Hva kan passe? Har ingen bilder eller dekor på veggene. Anonymkode: 9b51f...717 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #2 Skrevet 18. mars 2020 Jeg synes sånne blider er litt harry. Anonymkode: 5e75c...685 6
Ullvott Skrevet 18. mars 2020 #3 Skrevet 18. mars 2020 Too much, på absolutt alle måter. Det er langt over grensen til kitsch, og passer ikke inn i stilen din. Hva som passer inn? Som du ser av bildene du selv har lagt ut passer det godt med strammere linjer, svarthvitt, et begrenset fargepalett, mindre bilder, eller grupper av mindre bilder. 3
Hr. Aktiv Skrevet 18. mars 2020 #5 Skrevet 18. mars 2020 Hadde du fått det i sort/hvitt så hadde det funket. Med farger blir det grellt.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #6 Skrevet 18. mars 2020 Hva med dette bilde? Det var litt mindre skrikende farger. Anonymkode: 9b51f...717
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #7 Skrevet 18. mars 2020 Jeg forbinder ikke de fargene der med «naturfarger», de er så manipulerte og tuklet med. De fargene der finnes knapt i naturen... Anonymkode: 9db67...649 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå