Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Den er bare liitt mørkere enn halsen, men nå må jeg kjøpe nytt pudder som jeg pleier å bruke over flytende foundation. Den er også litt for mørk. Kan jeg da kjøpe et pudder som er litt lysere enn den flytende foundation ? Vil det bli helt feil? 

Anonymkode: 93fcf...527

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke særlig pent med foundation som er mørkere enn huden din. Ville kjøpt ny i riktig farge. Gå gjerne i butikk sånn at du får riktig farge enn å bestille på nett når du ikke vet hvilken du skal ha. 

Anonymkode: b7ed8...c67

Skrevet

Tror det skulle gå greit. Er i hvert fall sånn jeg har løst det motsatte problemet tidligere, altså for lys foundation + litt mørkere pudder, og det gikk helt fint :)

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke særlig pent med foundation som er mørkere enn huden din. Ville kjøpt ny i riktig farge. Gå gjerne i butikk sånn at du får riktig farge enn å bestille på nett når du ikke vet hvilken du skal ha. 

Anonymkode: b7ed8...c67

Du ser den nesten ikke altså. Det er så vidt. Har alltid brukt denne fargen, men sluttet å ta sol, så er bare liiitt lysere enn jeg har vært ført 😛 nett kjøpt den, og nå når det kanskje blir litt mer sol så får jeg fort farge :) bare lurte på hvordan det blei med et litt lysere pudder over foundationen. 

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, Ess skrev:

Tror det skulle gå greit. Er i hvert fall sånn jeg har løst det motsatte problemet tidligere, altså for lys foundation + litt mørkere pudder, og det gikk helt fint :)

Ja jeg har alltid gjort det selv:) men tenkte kanskje det blei feil med lys over en så er litt mørkere 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...