AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #1 Skrevet 18. mars 2020 Den er bare liitt mørkere enn halsen, men nå må jeg kjøpe nytt pudder som jeg pleier å bruke over flytende foundation. Den er også litt for mørk. Kan jeg da kjøpe et pudder som er litt lysere enn den flytende foundation ? Vil det bli helt feil? Anonymkode: 93fcf...527
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #2 Skrevet 18. mars 2020 Det er ikke særlig pent med foundation som er mørkere enn huden din. Ville kjøpt ny i riktig farge. Gå gjerne i butikk sånn at du får riktig farge enn å bestille på nett når du ikke vet hvilken du skal ha. Anonymkode: b7ed8...c67
Ess Skrevet 18. mars 2020 #3 Skrevet 18. mars 2020 Tror det skulle gå greit. Er i hvert fall sånn jeg har løst det motsatte problemet tidligere, altså for lys foundation + litt mørkere pudder, og det gikk helt fint
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #4 Skrevet 18. mars 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke særlig pent med foundation som er mørkere enn huden din. Ville kjøpt ny i riktig farge. Gå gjerne i butikk sånn at du får riktig farge enn å bestille på nett når du ikke vet hvilken du skal ha. Anonymkode: b7ed8...c67 Du ser den nesten ikke altså. Det er så vidt. Har alltid brukt denne fargen, men sluttet å ta sol, så er bare liiitt lysere enn jeg har vært ført 😛 nett kjøpt den, og nå når det kanskje blir litt mer sol så får jeg fort farge bare lurte på hvordan det blei med et litt lysere pudder over foundationen. Anonymkode: 93fcf...527
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #5 Skrevet 18. mars 2020 19 minutter siden, Ess skrev: Tror det skulle gå greit. Er i hvert fall sånn jeg har løst det motsatte problemet tidligere, altså for lys foundation + litt mørkere pudder, og det gikk helt fint Ja jeg har alltid gjort det selv:) men tenkte kanskje det blei feil med lys over en så er litt mørkere Anonymkode: 93fcf...527
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå