Arwen Skrevet 14. juni 2005 #1 Del Skrevet 14. juni 2005 Noen med erfaringer? Har aldri hørt om det jeg :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 14. juni 2005 #2 Del Skrevet 14. juni 2005 Vi skal reise med dette selskapet i høst, er ganske spent på om alt funker som det skal. Men - kanskje jeg roter nå, vi har bestilt oss tur igjenom solfaktor.com, både hotell, fly og leiebil. Er dette det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 14. juni 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 14. juni 2005 Ja, det er det samme. blir spennede å se hva sags erfaringer du gjør deg da. Vi skal ikke reise før i vinter vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 14. juni 2005 #4 Del Skrevet 14. juni 2005 De er jo medlem av reisegarantifondet, og de har vært kjapp med tilbakemelding på e-post når jeg har lurt på noe, så inntrykket hittil er iallfall greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 14. juni 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 14. juni 2005 Så bra Vi har ikke bestilt enda, men pengene står klare på konto, må bare finne en fristende tur først. Utvalget er ikke helt på topp enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry Skrevet 14. juni 2005 #6 Del Skrevet 14. juni 2005 Kvinneguiden samarbeider med dem: http://www.kvinneguiden.no/reiseliv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 14. juni 2005 Forfatter #7 Del Skrevet 14. juni 2005 ååååå! Det viste jeg ikke. Enda en god grunn til å bruke de da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå