Gå til innhold

søsteren min og min forlovede. tatt på fersken.(langt)

Anbefalte innlegg

Gjest jannemari31
Skrevet

Dette virker for sykt til at det er sant. men i går tok jeg min forlovede på fersken med min søster.

Jeg driver barnehage og er ofte borte fra hjemme fra klokken 06 om morningen til klokken 18 på kvelden igjen.

min forlovede er arb.ledig og har vært det i 1 år.

søstern min avlaster meg og mannen min ofte med barne våre og hjelper til med yngste mann.

som da vil si at hun er hos meg nesten hver dag med min forlovede.

jeg har nettopp ansatt en ny pedagog i barnehagen, og heldigvis (? ) så kan jeg nå begynne å gå noen timer tidligere hjem.

i går kunne jeg gå klokken 15.

jeg kom hjem og yngste mann lå og sov i stuesengen sin.

stusset over at det bråkte litt i fra soverommet vårt.

dunking, eller ja...typiske "sexlyder" :(

jeg går inn på soverommet, og der ser jeg noe jeg ikke unner noen å se.

min forlovede og min SØSTER i het omfavnelse opp etter veggen.

dette er sykt. for sykt til at det høres troverdig ut.

alt jeg tenker er at: jeg spiller inn en film nå. for det føles sånn. jeg har hovedrollen i en film.

alt som skjer nå skjer i saktefilm.

jeg ble bare stående å titte inn.

ropte ikke når jeg kom inn døren, låste meg bare inn som vanlig.

forloveden min SMILTE når jeg tok de på fersken.

min søster så bare flau ut.

jeg hater henne, og han... men han elsker jeg jo også.

og jeg elsker jo min søster. men faen heller, dette er min søster!!!!!

jeg skrek til dem. husker ikke hva jeg sa.

jeg bare hylte og kastet et bilde på dem.

hun begynte å gråte. han kledde på seg. bannet og stakk ut.

jeg kjeppjagde henne. satte meg ned på sofaen.

yngste mann hadde selvfølgelig våknet.

ringte mamma. hun fikk selvfølgelig sjokk.

fader for en mann jeg har. og for en tøytete søster!!

jeg føler bare sinne nå. men sorgen kommer vel etterhvert.

jada, jeg burde gå.

men klarer jeg det?

skal jeg fortsette å ha kontakt med min søster?

i såfall burde hun slikke føttene mine...

Ahhhhhhhhh, jeg tror ikke det her.

men det føles deilig å få skrevet det ned. da ser jeg i allefall at det ikke er en film.

Tenker så mye.

de kan ikke ha brukt kondom.

tenk om hun blir gravid.

og jeg som jobber og sliter med barnehagen.

har han dårlig samvittighet?

han kom aldri hjem i går.

kanskje det er like best...

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Dette er noe av det værste jeg har hørt!!!! :o

Hadde blitt så forbanna at jeg tror jeg hadde gått fra konseptet!!!!!

Har ingen råd å gi deg men vil bare si at du har min dypeste medfølelse! :trøste:

Gjest jannemari31
Skrevet

Tsakker for noen gode cyberklemmer som faktisk varmer her jeg sitter.

Ja, man blir sint. nesten så man får lyst til å slå. slå de hardt også.

men det gagner vel ingen.

Gjest Gjesta
Skrevet

Uff...jeg forstår godt den følelsen av at du egentlig er med i en film...for sånt noe burde virkelig ikke hende i virkeligheten.

Forstår godt følelsen av å ville slå også jeg, men det hjelper dessverre ikke mot det du har opplevd...

Syns du skal sørge for å få være alene en stund jeg, gå deg en lang, lang tur, reis bort, hva som helst - du trenger tid til å fordøye dette vonde som har hendt deg.

:trøste:

Gjest jannemari31
Skrevet
Uff...jeg forstår godt den følelsen av at du egentlig er med i en film...for sånt noe burde virkelig ikke hende i virkeligheten.

Forstår godt følelsen av å ville slå også jeg, men det hjelper dessverre ikke mot det du har opplevd...

Syns du skal sørge for å få være alene en stund jeg, gå deg en lang, lang tur, reis bort, hva som helst - du trenger tid til å fordøye dette vonde som har hendt deg.

uff ja.

men, må få tak i han.

vet ikke, jeg må få skreket til han.

lurer på om han er sammen med min søster. og om de to er sammen nå.

min mor har ikke hørt i fra henne heller så.

mulig de er hos henne.

nå forstår jeg hvorfor hun var så hjelpsom. passe barna, vaske huset... eller, ha sex med mannen min heter det nok.

:kvalm:

Skrevet

Auauau!

Prøv å gjøre noe som får bort de vonde tankene, de som gjør at du undrer på hvor han er, om han er med henne osv. De gjør så fryktelig vondt og fører ikke noe godt med seg. Akkurat nå vil nok ingenting hjelpe. Men for all del, vær egoistisk og tenk på deg selv nå!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg hadde kastet ut drittsekken raskere enn han hadde fått på seg buksa! :frustrert:

:klem:

Gjest Gulltopp
Skrevet

Jeg ville kastet ut forloveden og aldri mer hatt noe med søsteren min å gjøre, var jeg deg. Høres ut som om de fortjener hverandre uansett, de oppfører seg like umoralsk begge to.

Skrevet

Jeg synes det er bra at du behandler det hele på en så behersket måte. Jeg synes du skal unngå kontakt med de to en stund, få tenkt deg skikkelig om.

Men for all del; snakk med noen! Ikke mur deg inne - bruk tiden til å finne ut hva som er best for deg og ungene.

Kanskje dette er noe du kan vokse på!

Gjest jannemari31
Skrevet
Jeg ville kastet ut forloveden og aldri mer hatt noe med søsteren min å gjøre, var jeg deg. Høres ut som om de fortjener hverandre uansett, de oppfører seg like umoralsk begge to.

ja.

han kom hjem for ikke så lenge siden.

han drittsekken der påstår at så lenge jeg er borte så mye hver dag, og alltid er sliten, da måtte han være utro. han hadde også behov!!! :o

spurte han om han hadde vært hos min søster i natt, og han nektet.

ringte mamma, og hun bekreftet at han hadde vært der.

fy søren! :o :(

Gjest Gulltopp
Skrevet
han drittsekken der påstår at så lenge jeg er borte så mye hver dag, og alltid er sliten, da måtte han være utro. han hadde også behov!!!  

:o :o :o En sånn mann skal du ikke engang være lei deg over å ha mistet!

Skrevet

dette er det verste! regel nr.1; skal man ha seg med noen andre, får man avslutte det forholdet man er i først. regel nr.2: man går bare ikke etter søstres/venninners type. ferdig med det.

jeg vet ikke hva som er den beste løsningen i denne situasjonen, men du har min fulle støtte, jannemari31.

Skrevet

Virker som du skal være glad for at du har oppdaget hva slags mann han var. Du fortjener bedre, slik du jobber og sliter og stoler på menneskene du omgås. Det at søstern din svek deg på denne måten er jo HELT UTROLIG! Jeg tror ikke så mange kan forstå hvordan du har det nå... Vi må bare holde tomlene for at søstern din har vett nok til å prioritere familien sin (DEG) og jobbe for å bygge opp forholdet og tilliten mellom dere igjen. Hvis hun nå blir sammen med mannen din er hun jammen ikke smart... (Ikke meningen å være dømmende, men du skjønner sikkert hva jeg mener.)

Lykke til! :klem:

Gjest Ninakanin
Skrevet

Menn er det tusenvis av. Søstre er det verre med... Det sviket kommer nok til å ta tid å kunne legge bak seg. fy søren.. Søstre, som liksom skal være så nært en bare kan komme.

Jeg har ikke ord. Ingenting.

Blir utrolig forbannet og trist på dine vegne. Dette er takken, du jobber og sliter for å få familien, få hjulene til å gå rundt. Og så er dette takken.

Fy søren i svarte f...

Uansett: :klem: Håper at du ikke ønsker så sterkt at ting ikke skal være ubehagelig så du lapper over ting. Dette er et stort svik fra flere parter, ikke vært for rask med sorgprosesser nå. Lykke til!!!

Skrevet

Dette skulle ingen behøve oppleve... Jeg blir så utrolig sinna på dine vegne.

(Har selv opplevd utroskap, men ikke med familie innblandet)

Selv om du kanskje ikke ser det nå, så vil du på sikt være utrolig glad for å være kvitt en slik mann. Du fortjener da mye bedre?

Han har nå brutt den viktigste regelen i ett samliv; du kan ikke stole på han. Slik jeg ser det, er forholdet ødelagt for alltid.

Lykke til videre i livet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...