AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #1 Skrevet 18. mars 2020 Har aldri opplevd så heftig flørting i lunsjpausen og sex i arbeidstiden som jeg har gjort den siste uka. Heldig er jeg som plutselig har fått kontorfellesskap med en flunkende ny samboer. Kollegene skulle bare visst. Flere som har kombinert jobb og fritid de siste dagene? Anonymkode: 755ec...f46 3
juliet capulet Skrevet 18. mars 2020 #2 Skrevet 18. mars 2020 Fint at du melder om dette. Det må være mer rett å ta fri/ferie/avspasere når du gjør andre ting enn å jobbe. 3
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #3 Skrevet 18. mars 2020 Joda, hjemmekontor her også, med et par sure tenåringer og en halvimpotent, middelaldrende, ganske overvektig mann (18.året) som bare griser rundt her, så ikke like spennende mao. Og når sant skal sies så klarer jeg ikke glede meg på dine vegner heller. På vei til å bli en bitter kjerring. Anonymkode: e1513...e39 17
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #4 Skrevet 18. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Joda, hjemmekontor her også, med et par sure tenåringer og en halvimpotent, middelaldrende, ganske overvektig mann (18.året) som bare griser rundt her, så ikke like spennende mao. Og når sant skal sies så klarer jeg ikke glede meg på dine vegner heller. På vei til å bli en bitter kjerring. Anonymkode: e1513...e39 Som om jeg skulle skrevet dette selv 😅 Bare at min tenåring ikke er sur, selv om han ikke helt forstår hvorfor han ikke får dra rundt på besøk. Mannen er sur fordi jeg ba han om å rydde vekk en dunge med klær som har ligget i gangen i 5 dager. "er jo ingen som kommer på besøk uansett", utenom det så ligger han på sofaen mens han sukker og spiser... Gleder meg på dine vegne da TS, og minnes tilbake til den gang man ble seksuelt tiltrukket av partneren. Anonymkode: b3151...a31 3
Pia Sofia Skrevet 18. mars 2020 #5 Skrevet 18. mars 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Joda, hjemmekontor her også, med et par sure tenåringer og en halvimpotent, middelaldrende, ganske overvektig mann (18.året) som bare griser rundt her, så ikke like spennende mao. Og når sant skal sies så klarer jeg ikke glede meg på dine vegner heller. På vei til å bli en bitter kjerring. Anonymkode: e1513...e39 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som om jeg skulle skrevet dette selv 😅 Bare at min tenåring ikke er sur, selv om han ikke helt forstår hvorfor han ikke får dra rundt på besøk. Mannen er sur fordi jeg ba han om å rydde vekk en dunge med klær som har ligget i gangen i 5 dager. "er jo ingen som kommer på besøk uansett", utenom det så ligger han på sofaen mens han sukker og spiser... Gleder meg på dine vegne da TS, og minnes tilbake til den gang man ble seksuelt tiltrukket av partneren. Anonymkode: b3151...a31 Men herregud, gjør noe for å endre livene deres, da! Til TS: jeg gjør det samme, selv om vi ikke bor sammen. Jobber det jeg skal likevel 3
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #6 Skrevet 18. mars 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Joda, hjemmekontor her også, med et par sure tenåringer og en halvimpotent, middelaldrende, ganske overvektig mann (18.året) som bare griser rundt her, så ikke like spennende mao. Og når sant skal sies så klarer jeg ikke glede meg på dine vegner heller. På vei til å bli en bitter kjerring. Anonymkode: e1513...e39 Du er helt sikkert mye deilige selv 😍 Anonymkode: 41163...355 4
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #7 Skrevet 18. mars 2020 15 minutter siden, AnonymBruker said: Joda, hjemmekontor her også, med et par sure tenåringer og en halvimpotent, middelaldrende, ganske overvektig mann (18.året) som bare griser rundt her, så ikke like spennende mao. Og når sant skal sies så klarer jeg ikke glede meg på dine vegner heller. På vei til å bli en bitter kjerring. Anonymkode: e1513...e39 Åh, så herlig! Haha, nydelig skrevet. Anonymkode: 21e7d...c4c 2
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #8 Skrevet 18. mars 2020 Nyt det! Du trenger ikke rapportere noe som helst, de færreste er særlig effektive selv når de er på kontoret. Anonymkode: 43e4e...a92
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #9 Skrevet 18. mars 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er helt sikkert mye deilige selv 😍 Anonymkode: 41163...355 Ja ja, jeg er en strøken, sexy, iøynefallende vakker 48-åring 😉😁😂 Men stopper meg på gata liksom. Anonymkode: e1513...e39 2
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #10 Skrevet 18. mars 2020 11 minutter siden, Pia Sofia skrev: Men herregud, gjør noe for å endre livene deres, da! Til TS: jeg gjør det samme, selv om vi ikke bor sammen. Jobber det jeg skal likevel Okei, litt sarkasme fra meg. Han var middels flott før karantenen 😎😎 Anonymkode: e1513...e39
tjng Skrevet 18. mars 2020 #11 Skrevet 18. mars 2020 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Joda, hjemmekontor her også, med et par sure tenåringer og en halvimpotent, middelaldrende, ganske overvektig mann (18.året) som bare griser rundt her, så ikke like spennende mao. Og når sant skal sies så klarer jeg ikke glede meg på dine vegner heller. På vei til å bli en bitter kjerring. Anonymkode: e1513...e39 Det må du gjøre noe med
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #12 Skrevet 18. mars 2020 Har helt ærlig mer sex på det vanlige kontoret enn på hjemmekontoret. Anonymkode: fe5b6...472
Jessic_a Skrevet 18. mars 2020 #13 Skrevet 18. mars 2020 Noe av det beste med hjemmekontor om dagen er all den sexen og tiden vi får sammen når vi trener 😁 Mannen misliker treningssentre og siden min er stengt, har jeg truet med å legge på meg 15 kilo minst hvis han ikke trener meg ute. Det funker, og nå kunne jeg ikke vært mer fornøyd. Å være lærer samtidig som vi må jobbe byr på sine utfordringer, men jeg er fast bestemt på å gjøre det beste ut av denne ekstraordinære situasjonen
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #14 Skrevet 18. mars 2020 Her har vi hatt sex hver dag siden mandag 🤫😂 sniker oss unna med 3 barn som trur vi skal opp på loftet for å rydde noen klær 😆 blir nok mange barn om 9mnd rundt om 🙈 Anonymkode: 954bd...9a1 3
Pia Sofia Skrevet 18. mars 2020 #15 Skrevet 18. mars 2020 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Okei, litt sarkasme fra meg. Han var middels flott før karantenen 😎😎 Anonymkode: e1513...e39 Hehe, ok 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #16 Skrevet 18. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja ja, jeg er en strøken, sexy, iøynefallende vakker 48-åring 😉😁😂 Men stopper meg på gata liksom. Anonymkode: e1513...e39 Mann på 35 her, klar til å ta hånd om deg. Damer på din alder er bare helt...... WOW ! Anonymkode: c0acb...0a5 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #17 Skrevet 18. mars 2020 1 time siden, Pia Sofia skrev: Men herregud, gjør noe for å endre livene deres, da! Til TS: jeg gjør det samme, selv om vi ikke bor sammen. Jobber det jeg skal likevel Hva skal man gjøre med det utenom å flytte fra han? Jeg er glad i han så jeg har ikke lyst å miste han, men føler ikke for å ha sex med han mer. Da vi begynte i lag for 10 år siden så var han på slankeren, syklet og sa at han likte å gå på fjellturer. Etter ett år i forhold så var det stopp, og tilbake med de 10-15 kg han hadde mistet, nå 30-40 kg overvektig. Har forsøkt å oppmuntre til trening, bedre kosthold osv osv. Nei jeg er langt fra perfekt, men prøver å holde meg noenlunde i form. Er glad i mannen og generelt fornøyd med livet mitt, men tenner ikke på han. Anonymkode: b3151...a31
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #18 Skrevet 18. mars 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja ja, jeg er en strøken, sexy, iøynefallende vakker 48-åring 😉😁😂 Men stopper meg på gata liksom. Anonymkode: e1513...e39 Ja er helt overbevisst at det stemmer.😍🙄 Anonymkode: 74430...963 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #19 Skrevet 19. mars 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Mann på 35 her, klar til å ta hånd om deg. Damer på din alder er bare helt...... WOW ! Anonymkode: c0acb...0a5 Og menn på rundt 35👏👏 Wow! 😚🤗 Sexen er som oftest himmelsk! Anonymkode: e1513...e39
Gjest Alterego666 Skrevet 19. mars 2020 #20 Skrevet 19. mars 2020 Min pussige observasjon er at kollegaer som er tilkneppede og profesjonelle på kontoret, åpner seg opp og flørter via Teams på hjemmekontoret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå